شهربابک میزبان سفیران حرم ملکوتی امام‌رضا(ع) می‌شود


شهربابک میزبان سفیران حرم ملکوتی امام‌رضا(ع) می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهربابک با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت این شهرستان میزبان سفیران حرم ملکوتی امام هشتم(ع) می‌شود، گفت: بهترین شیوه دولتمردان در رفع نقاط ضعف دولت‌های گذشته خوب عمل کردن آنها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهربابک، با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: هر کس که اهل تقوا و پرهیزکاری باشد و خدمتگزاری به مردم را وظیفه دینی خود بداند، بر نعمت‌های الهی شکرگزار و اهل عفو و بخشش باشد، جزو کریمان است.

وی با گرامی‌داشت هفته دولت، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دیدار با هیئت دولت بسیار راهگشا دانست و افزود: خواست مردم از دولتمردان خدمت و تلاش بی‌منت و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور است.

منتظری تخریب دولت‌های گذشته را به صلاح نظام و کشور ندانست و گفت: بهترین شیوه دولتمردان در رفع نقاط ضعف دولت‌های گذشته خوب عمل کردن آنها است.

منتظری به کنگره عظیم حج اشاره کرد و گفت : حجاج بیت‌الله‌الحرام باید حداکثر استفاده را از فضای معنوی حج داشته و برگزار کننده حج ابراهیمی در برائت از مشرکان و شیاطین زمان باشند.

وی نیاز امت اسلامی را وحدت و پرهیز از تفرقه دانست و بیان کرد: حجاج باید با صبر، استقامت و پرهیز از هرگونه موضوعات تفرقه‌انگیز، امت اسلامی را به اتحاد اسلامی و اخوت فراخوانند.

منتظری بشارت حضور هیئتی از آستان ملکوتی امام رضا (ع) به شهرستان شهربابک را داد و اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت امام علی‌بن‌موسی الرضا (ع) جمعه هفته آینده سفیرانی از حرم ملکوتی امام هشتم به شهرستان شهربابک سفر می‌کنند و مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان میزبان سفیران امام هشتم در مصلای امام علی (ع) این شهرستان هستند.

امام جمعه شهربابک پیروزی مجدد مردم غزه را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: پیروزی‌های مکرر مردم غزه و شکست‌های پی در پی رژیم غاصب صهیونیستی، حاصل توکل به خدا، استقامت و حمایت‌های قاطع نظام جمهوری اسلامی از جریان مقاومت است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon