ایران با شکار پهپاد اسرائیلی قدرت خود را به دولت‌های مستکبر نشان داد


ایران با شکار پهپاد اسرائیلی قدرت خود را به دولت‌های مستکبر نشان داد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سیاهکل گفت:جمهوری اسلامی ایران با منهدم کردن پهپاد اسرائیلی قدرت خود را به دولت‌های مستکبر جهان نشان داد زیرا پهپاد آنها رادار گریز بود و ما با شکار آن، رژیم نامشروع صهیونیستی را خوار کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: دولتمردان باید کاری کنند که دین و دنیای مردم تأمین بشود، خدمت به خلق عبادت است و این باید در رأس کارها باشد.

وی با تأکید بر اینکه تعامل خوبی بین مسئولان و مردم سیاهکل وجود دارد، افزود: آسفالت سیاهکل به دیلمان در حال انجام است و با اتمام آن یکی از مشکلات مردم سیاهکل برطرف می‌شود.

امام جمعه سیاهکل گفت: سیستم آبرسانی سیاهکل بسیار ضعیف و ساختمان بیمارستان سیاهکل نیز آماده است که باید هرچه زودتر راه اندازی بشود.

شکسته دل تصریح کرد: انسان باید دقت کند که امام معصوم بر اعمال او نظارت دارد و به همین دلیل باید حیا پیشه کند و این موضوع مسئول و غیرمسئول ندارد، اگر هیچ ناظری در کنار ما وجود نداشته باشد، خداوند بر کارهای ما نظاره گر است.

وی با تبریک به مناسبت روز بانکداری اسلامی، گفت: در کشورهای دیگر سود بانک‌ها تک رقمی است اما متأسفانه در کشور ما اینچنین نیست و باید فکر اساسی به حال این موضوع بشود.

خطیب جمعه سیاهکل با اشاره به پیروزی قهرمانانه مردم مقاوم غزه و انجام آتش بس نهایی، تاکید کرد: مردم غزه که برای به دست آوردن این پیروزی خون‌های زیادی داده‌اند، پس از این پیروزی جشن گرفتند.

شکسته دل با بیان اینکه از روز اول پیروز جنگ معلوم بود، افزود: مردم آزاده جهان با آمدن به خیابان‌ها نشان دادند که پیروز واقعی این نبرد نابرابر چه کسی است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی اعلام می‌کرد که مقاومت را از بین می‌برد، اما مقاومت با این پیروزی قهرمانانه برای همیشه جایگاه خود را تثبیت کرد.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در پیروزی مردم غزه بسیار تأثیرگذار بود، گفت: مردم ایران با راهپیمایی‌ها و حمایت‌های خود از مردم مظلوم غزه در این جنگ پیروز شدند.

شکسته دل در رابطه با شکار پهپاد اسرائیلی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با منهدم کردن پهپاد اسرائیلی قدرت خود را به دولت‌های مستکبر جهان نشان داد زیرا پهپاد آنها رادار گریز بود و ما با شکار آن، رژیم نامشروع صهیونیستی را خوار کردیم.

وی تأکید کرد: پیام این حوادث این است که در آینده نزدیک اسرئیل نابود می‌شود و شبکه‌های اسرائیلی نیز اعلام می‌کنند که دوران قدرت اسرائیل به سر آمده است.

امام جمعه سیاهکل، وجود آمار صحیح در جامعه را کمکی به مسئولان برای انجام خدمت بهتر دانست و گفت: از پنجم تا 18 مهرماه امسال سرشماری انجام می‌شود و همه باید کمک کنند تا این کار به بهترین شکل انجام بشود.

شکسته دل با تقدیر از سپاه پاسداران ناحیه سیاهکل که حلقه‌های صالحین را قبل از نماز جمعه برگزار کرد، افزود: آنها با حضور فعال و مستمر در نماز در ترویج فرهنگ نماز و قرآن در شهرستان تلاش می‌کنند.

وی سالروز انفجار تروریستی در حرم حضرت امام علی (ع) در سال 82 و شهادت حضرت آیت الله سیدمحمد باقر حکیم را نیز تسلیت گفت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon