تجلی شکرانه پیروزی مردم غزه در سراسر کشور / اجتماع گردان‌های بسیج و تبلور "مقاومت"

تجلی شکرانه پیروزی مردم غزه در سراسر کشور / اجتماع گردان‌های بسیج و تبلور "مقاومت"

خبرگزاری تسنیم: جمعی از مردم و بسیجیان سراسر کشور امروز بعد از نماز جمعه به شکرانه پیروزی مردم بی‌دفاع غزه در مقابل رژیم صهیونیستی به راهپیمایی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استان‌ها، جمعی از مردم و بسیجیان سراسر کشور بعد از نماز جمعه به شکرانه پیروزی مردم بی‌دفاع غزه در مقابل رژیم صهیونیستی به راهپیمایی پرداختند.

**راهپیمایی نمازگزاران جمعه در بیرجند به مناسبت پیروزی مردم غزه

نمازگزاران جمعه به شکرانه مقاومت مردم غزه در جنگ با رژیم صهیونیستی، امروز در راهپیمایی به مناسبت پیروزی مردم غزه، با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، شعار رهبر ما مرگ بر اسرائیل، سفارش امام است مرگ بر اسرائیل، ‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهم - ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا، آمادگی خود را نسبت به حمایت از مقاومت مردم غزه نشان دادند.

در این راهپیمایی معاون سیاسی امنیتی استاندارخراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده  سپاه انصار الرضا (ع) وفرمانده  نیروی انتظامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

این گردان ها با هدف نمایش قدرت، توان رزمی، صلابت و آمادگی خود در دفاع از مردم ستمدیده و مظلوم غزه به صحنه آمدند.

آنان  با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، دست خدا برسرما، خامنه ای رهبر ما است، حسین حسین شعارما است، شهادت افتخار ما است، هیهات منا الذله، فریاد ملت ما مرگ براسرائیل، ندای خون شهدا مرگ برانگلیس" انزجار خود را از رژیم صهیونیسم اعلام کردند.

**گردان‌های بیت المقدس بسیج در ماکو راهپیمایی کردند

گردان‌های بیت المقدس بسیج سپاه ماکو با همراهی امام جمعه، نماینده مردم شهرهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و فرمانده سپاه ماکو در یک راهپیمایی با سرودن اشعار حماسی از خیابان‌های امام و سعدی عبور کرده و بسوی معیادگاه همیشگی عاشقان در نماز جمعه حرکت کردند.

سرهنگ محمد پور اسماعیل، معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو در حاشیه این راهپیمایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با تاکید بر اهمیت پیروزی‌های ملتهای ایران و لبنان و پیروزهای مردم فلسطین در جنگهای 22 ، 8 و 51 روزه اظهار کرد: این پیروزیها ثابت کرده هر جا ملتی با صفوف متحد و یکپارچه بر اساس حق الهی خود قیام کنند و از دشمن نترسند و با صبر و استقامت بر حق خود پافشاری کنند می تونند همینه استکبار را بر زمین بکوبنند.

بر اساس این گزارش شرکت کندگان در این راهپیمایی حماسی با قرائت قطعنامه ای در 9 ماده بر استمرار مقاومت، صبر و ایستادگی با صلابت مردم غزه و فلسطین تاکید کرده و حمایت همه جانبه خویش را از آنان علام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی تاکید کردند جهاد را تا آخر ادامه خواهیم داد تا در قدس شریف به امامت امام خامنه ای نماز شکر اقامه کنیم.

**راهپیمایی گردان‌های بیت‌‌المقدس بسیج میبد برگزار شد‌

گردان‌های بیت‌المقدس بسیج شهرستان میبد به شکرانه مقاومت مردم غزه در جنگ با رژیم صهیونیستی، امروز با تجمع در میدان جانباز این شهرستان، شادی خود را نسبت به این پیروزی عزتمندانه به رخ اسرائیل و اربابش امریکای جهانخوار کشیدند.

بسیجیان گردان‌های بیت المقدس میبد ‌در راهپیمایی به مناسبت پیروزی مردم غزه، با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، شعار رهبر ما مرگ بر اسرائیل، سفارش امام است مرگ بر اسرائیل، ‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا، آمادگی خود را نسبت به حمایت از مقاومت مردم غزه نشان دادند.

**اجتماع بسیجیان ساروی به شکرانه پیروزی مردم غزه برگزار شد

حوزه های مقاومت و گردان های بیت المقدس بسیج سپاه ساری به شکرانه پیروزی های مقاومت های اسلامی به خصوص پیروزی مردم غزه و در حمایت از مردم فلسطین، راهپیمایی کردند.

راهپیمایی بسیجیان ساروی امروز از مرقد مطهر امامزاده یحیی (ع) تا میدان شهدای ساری ادامه داشت.

در این راهپیمایی بسیجیان ساروی با سردادن شعارهای انقلابی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، جنایت و توحش صهیونیست ها و نظام های سلطه بویژه آمریکای جنایتکار در غزه و سرزمین های اشغالی اسلامی را محکوم و از مقاومت فلسطین پشتیبانی کردند.

در پایان راهپیمایان در مصلای جمعه ساری، قطعنامه ای در حمایت از مردم غزه و تداوم مقاومت های اسلامی و نقض سلطه و نظام های بین المللی سلطه قرائت کردند.

سرهنگ پاسدار محمودیان، جانشین فرماندهی سپاه ساری در پایان راهپیمایی در سخنانی گفت: صهیونیست ها با این تصور که عقبه مقاومت اسلامی ضعیف شده و کشورهایی چون ایران، سوریه، عراق و حزب الله لبنان در گیر مسائل خود و بحران داخلی شدند، جنگ علیه غزه را با هدف از بین بردن قدرت دفاعی گروه های فلسطینی آغاز کردند.

وی افزود: مقاومت پیروزمندانه در غزه نشان داد که صهیونیست ها بار دیگر دچار اشتباه محاسباتی شدند.

**گردان‌های بیت‌المقدس کرج از مردم غزه اعلام حمایت کردند

ظهر امروز و قبل از برگزاری نمازجمعه، گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) شهرستان کرج با برگزاری راهپیمایی پیروزی مردم غزه در جنگ اخیر با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را تبریک گفتند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی ضمن محکومیت جنایت‌های اسرائیل در غزه حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

گردان‌های بیت‌المقدس کرج با تقبیح حمایت‌های شیطان بزرگ - آمریکا - و سایر کشورهای حامی اسرائیل، سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر این رژیم وحشی را محکوم کردند.

**رژه گردان‌های مردمی بسیج در صومعه‌سرا

به شکرانه پیروزی مردم غزه، راهپیمایی حماسی - رزمی‌گردان‌های امام حسین(ع) سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز از سپاه به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

**راهپیمایی بسیجیان گرگان در حمایت از مردم غزه برگزار شد

بسیجیان همیشه در صحنه شهر گرگان در تظاهرات ضدصهیونیستی شرکت کرده تا بار دیگر همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کنند و پیروزی مردم غزه در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی را با مسلمانان سراسر دنیا جشن بگیرند.

راهپیمایی گردان‎های بیت‎المقدس سپاه ناحیه گرگان صبح امروز از میدان مرکزی شهر گرگان تا چهارراه میدان و سپس به سمت مصلی گرگان برگزار شد.

در این راهپیمایی نیروهای گردان‌های بیت المقدس با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن اعلام انزجار از حملات وحشیانه اسرائیل به غزه و حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از این اقدامات، حمایت خود را از تسریع در تسلیح کرانه باختری و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم گفت: بسیجیان 10 گردان رزمی به شکرانه پیروزی مقاومت مردم غزه با برگزاری راهپیمایی در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر فرمان رهبری در خصوص تسلیح نوار باختری تاکید کردند.

سیدعلی مهاجر افزود: پیروزی مقاومت در غزه نتیجه اتحاد و وحدت است و امروز جهان اسلام بیش از هر زمانی نیاز به اتحاد دارد و مقاومت و اتحاد راه غلبه بر رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: مقاومت اسلامی در پیروزی مسلمانان نقش بسیاری دارد و عاملی بوده است که همواره قدرت های استکباری را تسلیم خود ساخته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon