تکواندوکار کردستانی نشان نقره قهرمانی کشور را کسب کرد


تکواندوکار کردستانی نشان نقره قهرمانی کشور را کسب کرد

خبرگزاری تسنیم: تکواندوکار کردستانی نشان نقره بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان پسر قهرمانی کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان پسر قهرمانی کشور، به مناسبت هفته دولت و یادواره 3000 شهید استان ایلام، به مدت 2 روز به میزبانی سالن شهدای قلاویزان شهرستان ایلام برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 265 تکواندوکار در قالب 28 تیم از استان های کردستان، آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی،‌ اردبیل،‌ اصفهان،‌ ایلام الف و ب،‌ البرز،‌ بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین،‌ قم، کرمانشاه،‌ کهگیلویه و بویراحمد، گلستان،‌ گیلان،‌ لرستان،‌ مازندران،‌ مرکزی،‌ هرمزگان و همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان دومین روز از این مسابقات و در وزن دوم، 37- کیلوگرم، مبین منصوری تکواندوکار نونهال کردستان با شایستگی و غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی راه یافت و در فینال با قبول شکست برابر ورزشکار استان مازندران، نشان نقره مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

تیم تکواندو استان کردستان در این مسابقات با 10 ورزشکار، با هدایت و سرمربیگری کاوه منصوری، سرپرستی عادل اسدی و حضور هومن پربار و عبدالله وارسته به عنوان مربیان به این مسابقات اعزام شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon