تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان هت‌تریک کرد

تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان هت‌تریک کرد

خبرگزاری تسنیم: تراکتورسازی با ۳ گل مقابل تیم نفت مسجدسلیمان به برتری رسید تا تمامی امتیازات دیدارهای خانگی‌اش را کسب کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عصر امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور امروز در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن تراکتورسازی در تبریز از تیم نفت مسجدسلیمان میزبانی کرد.

تیم تراکتورسازی پس از برد خانگی که مقابل صبای قم کسب کرد برای کسب دومین پیروزی خانگی خود در زمین مسابقه حاضر شد تا با کسب 6 امتیاز از دو دیدار پیاپی خانگی برای مصاف با پرسپولیس آماده شود.

در این دیدار سرخ پوشان ابتدا بازهم با عملکرد خوب ادینهو و دلیر به گل دست‌یافت‌اند. پاس لوسیانو به محسن دلیر رسید تا این بازیکن در دقیقه 18 دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند.

پس‌ از این گل تیم میزبان بازهم بهتر از میهمان عمل کرد و درحالی‌که محسن دلیر می‌توانست با دروازه‌بان تک‌به‌تک شود حامد محمودی روی این بازیکن خطا کرد تا خطا پشت محوطه جریمه به نفع تراکتورسازان گرفته شود و این بازیکن از زمین مسابقه اخراج شود.

در ادامه دو تیم موفقیت‌هایی روی دروازه یکدیگر داشتند که هیچ‌کدام از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا نیمه نخست به یک گل به سود میزبان پایان یابد.

در نیمه دوم نفت مسجدسلیمان آن‌طور که باید نتوانست روی دروازه تراکتور فشار بیاورد و حملات دو تیم بی‌نتیجه ماند تا اینکه در دقیقه 75 سامان نریمان جهان روی پاس حبیب گردانی دومین گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

بازی در دقایق پایانی در حال پیگیری بود که سانتر محمد ایران پوریان به محسن دلیر رسید و این بازیکن در مقابل دروازه با ضربه سر گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا تراکتورسازی با 3 گل پیروز شود.

تراکتورسازی: حامد لک، احمد آل نعمه، خالد شفیعی، محمد ایران پوریان، دیتمار، مهدی کیانی، عبدالزهرا، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر، لوسیانو ادینهو
سرمربی: رسول خطیبی

نفت مسجدسلیمان: رضا محمدی، حامد محمودی، میلاد شیخ سلیمانی، کیومرث چراغی، سیدجلال عبدی، حمید بوهمدان، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، میلاد جعفری، احسان عبدی، میلاد سلیمان فلاح

سرمربی: مجید باقری‌نیا

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon