تبریز و مسجدسلیمان قابل قیاس نیستند/ تابع تصمیمات باشگاه هستم

تبریز و مسجدسلیمان قابل قیاس نیستند/ تابع تصمیمات باشگاه هستم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: من یک سرمربی حرفه‌ای هستم و مشکلی با تغییرات احتمالی ندارم و تابع تصمیمات باشگاه هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مجید باقری‌نیا امشب پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تراکتورسازی پیروز این دیدار شد و توانست 3 امتیاز این مسابقه را نصیب خود کند که من این برد را به خطیبی و شاگردانش تبریک می‌گویم.

وی افزود: تبریز و مسجدسلیمان با یکدیگر قابل قیاس نیستند و نمی‌توان این دو را با یکدیگر مقایسه کرد. شهر مسجدسلیمان باوجود دورافتاده بودن روزی 200 هزار بشکه نفت تولید و صادر می‌کند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: برای دومین دیدار پشت سر هم بود که در دقیقه 33 بازی داوران یک بازیکن از تیمم اخراج می‌کنند. در مورد داوری مسابقه صحبت نمی‌کنم و نمی‌خواهم در این خصوص اظهارنظری داشته باشم.

باقری‌نیا گفت: ما مقابل تراکتورسازی عملکرد ضعیفی نداشتیم ولی سرخ پوشان تبریزی بازی را مدیریت کردند و با شرایطی که در زمین مسابقه ایجاد کردند به برتری دست یافتند.

وی درباره اینکه آیا با این شکست جایگاهش را تهدید شده نمی‌داند، تصریح کرد: من یک سرمربی حرفه‌ای هستم و کاری به این مسائل ندارم. من مشکلی با تصمیمات باشگاه ندارم و تابع تصمیمات آن‌ها هستم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان تأکید کرد: من خاطرات خوب و شیرینی با تراکتورسازی داشتم و با این تیم بزرگ خاطرات خوشی داشتیم که حضور در تبریز برایم تجدید خاطره شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon