روند پیروزی سپاهان به دلیل اشتباهات داوری شکسته شد/ در صورت لزوم به "خلعتبری" تذکر می‌دهم

روند پیروزی سپاهان به دلیل اشتباهات داوری شکسته شد/ در صورت لزوم به "خلعتبری" تذکر می‌دهم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: روند پیروزی تیم در بازی با فولاد خوزستان به دلیل اشتباهات داوری شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زلاتکو کرانچار در نشست پس از بازی ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان اصفهان پیرامون این بازی اظهار کرد: با در نظر داشتن اینکه ما 6 بازیکن اصلی خود را در این بازی در اختیار نداشتیم، تیم ما بسیار افت داشت ولی بازیکنان جوان ما با انرژی و با زحمت فراوان توانستند جای این بازیکنان را پر کنند.

وی افزود: ما توانستیم گل او را بزنیم، ذوب‌آهن به سرعت یک گل به ما تحمیل کرد و با یک بازیکن بیشتر بازی می‌کردیم ولی زمان کم بود و نتوانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم ولی از بازیکنان تیمم راضی هستم گرچه نتیجه مورد قبول نیست و باید در آینده آن را جبران کنیم. 

کرانچار درباره کیفیت دربی اصفهان، گفت: من مطمئنم که توجه ویژه‌ای به این بازی از طرف مردم شده است ولی باید توجه داشت که ما بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنان اصلی کردیم و ساختار تیم ما در این بازی جوان بود اما در کل از بازیکنانم راضی هستم. همچنین ذوب‌آهن بسیار خوب در این بازی ظاهر شد و خلاقیت بازی در دقایقی را در دست داشتیم و ما خوش شانس بودیم که این بازی را واگذار نکردیم. 

وی پیرامون بازیکنان نیمکت نشین تیم سپاهان تصریح کرد: در این بازی بیشتر بازیکنان نیمکت نشین تیم ما جوان بودند به جز محرم نویدکیا ولی همین که محرم می‌تواند بازی کند برای سپاهان سبب خوشحالی است. 

کرانچار پیرامون نشان دادن پیراهن صلصالی توسط محمدرضا خلعتبری بیان کرد: من هیچ اطلاعی راجع به این موضوع ندارم و زمانی که گل به ثمر رسید تمام حواسم متمرکز به گل بود و در این باره باید از خود خلعتبری و سرپرست تیم توضیح بخواهیم ولی اگر این حرکت سبب شود که تیم به حاشیه رود من به خلعتبری تذکر می‌دهم. 

وی با اشاره به در دست نداشتن بازیکنان اصلی تیم خود خاطرنشان کرد: ما در این هفته بازیکنان اصلی تیم را در اختیار نداشتیم ولی قطعا به بازی‌های خوب خود باز می‌گردیم و با سیستم 3-4-3 در بازی‌های آینده بازی می‌کنیم.

کرانچار با اشاره به اشتباه داوری در دیدار سپاهان مقابل فولاد خوزستان گفت: روند پیروزی تیم ما در بازی با فولاد خوزستان به دلیل اشتباهات داوری شکسته شد. این در صورتی بود که ما در 90 دقیقه کاملا بر بازی تسلط داشتیم ولی اشتباهات داوری مانع از پیروزی ما در این دیدار شد و این نتایج ما را برای بازی هفته آینده مقابل ملوان محکوم به برد می‌کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon