پلیس «کنتیکت» پس از اطلاع از تهدید علیه اوباما به‌حالت آماده‌باش درآمد


پلیس «کنتیکت» پس از اطلاع از تهدید علیه اوباما به‌حالت آماده‌باش درآمد

خبرگزاری تسنیم: گزارش‌ها از آمریکا حاکی است پلیس ایالت «کنتیکت» آمریکا پس از کشف تهدیدهایی علیه رئیس‌جمهور این کشور برای محافظت از اوباما به‌حالت آماده‌باش درآمده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گزارش رسانه‌های آمریکایی از جمله ان‌بی‌سی نیوز حاکی است سرویس مخفی آمریکا در حال تحقیق برای یافتن فردی، احتمالاً مسلح است که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا را تهدید کرده است.

یک سخنگوی پلیس ایالت «کنتیکت» آمریکا می‌گوید پلیس این ایالت برای محافظت از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در برابر یک تهدید احتمالی در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته است. پایگاه خبری «نیو هیون رجیستر» از قول «پاول ونس»، سخنگوی پلیس گزارش داد که سرویس مخفی آمریکا به اداره پلیس این ایالت اطلاع داده برای محافظت از آقای اوباما در برابر فردی که رئیس جمهور را تهدید کرده و وارد «کنتیکت» خواهد شد، آماده باشند.

باراک اوباما روز جمعه برای شرکت در یک مراسم خیریه به این ایالت سفر کرده است.

نیکول ماینور، یکی از معاونان سرویس مخفی آمریکا این اطلاعیه را صادر کرده است: «اطلاعاتی از پلیس درباره فردی مشکوک و یک خودرو دریافت شده است. ما با همکارانمان در اداره پلیس برای تعیین صحت اطلاعات دریافتی همکاری می‌کنیم».

سایر رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند فرد مظنون به تهدید رئیس جمهور آمریکا راننده یک خودروی فولکس 2014 به‌رنگ نقره‌ای است.

انتهای پیام/م.*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان