تظاهرات کنندگان لیبی پرچم امارات و مصر را به آتش کشیدند

تظاهرات کنندگان لیبی پرچم امارات و مصر را به آتش کشیدند

خبرگزاری تسنیم: هزاران تن از مردم لیبی، روز جمعه با برگزاری تظاهرات در «طرابلس» مخالفت خود را با مداخله نظامی امارات عربی متحده و مصر در کشورشان اعلام کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، هزاران تن از مردن لیبی، روز گذشته با تجمع در خیابان‌های شهر طرابلس، حمایت خود را از ائتلاف شبه‌نظامیان موسوم به «فجر لیبی» اعلام و مداخله نظامی مصر و امارات را در لیبی محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که در میدان الثوره (میدان الخضرا در دوران معمر قذافی) مرکز طرابلس برگزار شد، شعارهایی علیه «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر و همچنین سران امارات سر دادند.

تظاهرات کنندگان لیبیایی پرچم‌های مصر و امارات را آتش زدند و پس از آن، یکی سخنرانان در این مراسم اعلام کرد «مصر و امارات علیه انقلابیون لیبی تبانی می‌کنند.»

بر اساس این گزارش، گروه «فجر لیبی» که در اصل متشکل از شبه‌نظامیان مصراته و تحت حمایت دولت قطر است، دو کشور امارات و مصر را به انجام حملات هوایی در طرابلس متهم می‌کنند. شبه‌نظامیان مسلح لیبی، از مدت‌ها پیش تلاش می‌کردند کنترل فرودگاه بین‌المللی طرابلس را به دست گیرند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان