دمشق: مسئولیت جان ۴۳ صلح‌بان سازمان ملل بر عهده تروریست‌ها و حامیان آنهاست

دمشق: مسئولیت جان 43 صلح‌بان سازمان ملل بر عهده تروریست‌ها و حامیان آنهاست

خبرگزاری تسنیم: وزارت خارجه سوریه اعلام کرد مسئولیت سلامت ۴۳ صلح‌بان سازمان ملل که روز پنجشنبه در منطقه جولان ربوده شده بودند، بر عهده تروریست‌ها و حامیان آنها است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که مسئولیت سلامت 43 سرباز سازمان ملل که در جولان ربوده شده بودند، بر عهده تروریست‌ها و کسانی است از آنها حمایت می‌کنند.

وزارت خارجه سوریه افزود: جنایت ربودن سربازان سازمان ملل اولین جنایت گروه‌های تروریستی در حق سازمان ملل نیست، به گونه‌ای که پیشتر دو بار اقدام به ربودن ماموران سازمان ملل کرده بودند.

سازمان ملل روز پنجشنبه اعلام کرد که  43 صلح‌بان سازمان ملل مستقر در بلندی‌های جولان توسط گروه‌های مسلح به دام افتاده‌ و به گروگان گرفته شده‌اند.

در همین رابطه یک روز قبل از ربوده شدن صلحبانان سازمان ملل، منابع خبری گزارش دادند که عناصر مسلح تکفیری با حمله به پست مرزی سوریه در منطقه قنیطره و در نقطه تماس با اشغالگران صهیونیست، کنترل این گذرگاه مرزی را در اختیار خود گرفتند.

بنا بر گزارش‌های متعدد رسانه‌ای، آدم‌ربایی به ویژه اتباع غربی و درخواست خون‌بها، یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی گروه‌های تکفیری است.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان