شورای عالی فضای مجازی هرچه زودتر تشکیل شود


شورای عالی فضای مجازی هرچه زودتر تشکیل شود

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه دولت باید جلوی آلودگی که از طریق ماهواره و اینترنت به دریای خروشان ملت بزرگ ایران وارد می‌شود را بگیرد، بیان کرد: دولت باید هرچه سریعتر شورای عالی فضای مجازی را تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، غلامعلی حداد عادل در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند که با حضور انبوه بسیجیان کارمند شهرستان سمنان در حسینیه امام خمینی نیروی انتظامی این شهر برگزار شد اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با اعمال تحریم‌های ظالمانی مردم را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران خسته کند اما سخت در اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها یکی از برنامه‌های مهم طراحی شده از سوی دشمن است تا مردم را از انقلاب خارج کند عنوان کرد: نظام استکباری به سرکردگی آمریکا مسئله هسته‌ای را بهانه‌ای قرار داده تا به زعم خودشان مردم ایران از انقلاب اسلامی خسته شوند اما باید بدانند که در اشتباه بزرگی به سر می‌برند.

حداد عادل با بیان اینکه سازمان ملل متحد، شورای امنیت و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ساخته استکبار بوده و هم اکنون نیز در دست خود آنان است، خاطرنشان کرد: با استفاده از این ابزار و به بهانه مسائل هسته‌ای به اذعان خود استکبار فلج‌ کننده‌ترین تحریم‌ها را به ملت بزرگ و نستوه ایران اسلامی تحمیل کردند اما راه به جایی نبردند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه نظام استکباری غرب هر اقدامی که از دستانشان برمی‌آمد علیه جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ آن انجام دادند، گفت: آنان به خیال باطل خود تصور می‌کردند که با فشارهای اقتصادی زندگی، آنچنان به مردم بزرگ ایران سخت می‌شود که به خیابان‌ها ریخته و دست به شورش می‌زنند؛ اما ملت بصیر و بزرگ‌منش ایران بار دیگر نیز آنها را ناکام گذاشته و حمایت خود را از نظام و انقلاب و رهبر خود نشان دادند.

حداد عادل با بیان اینکه هم دولت قبلی و هم دولت فعلی تلاش کردند تا مشکلات ناشی از تحریم‌ها در کشور کاهش یابد اذعان کرد: مردم نیز به دلیل بصیرت بالایی که داشتند همه سختی‌ها را تحمل کردند تا هدف دشمنان این کیان محقق نشود.

وی با اشاره به اینکه مسئله هسته‌ای تنها یک بهانه‌جویی غرب علیه ملت بزرگ ایران بود، خاطرنشان کرد: دولت‌های استکباری غرب با اعمال این تحریم‌ها می‌خواستند ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار دهند اما هوشیاری ملت بزرگ ایران مانع از این هدف آنان شد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری درباره حرام بودن ساخت سلاح‌های هسته‌ای و  اذعان نهادهای ناظر بین‌‌المللی بر عدم وجود هیچگونه انحراف در فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: با این وجود, غربی‌ها ملت بزرگ ایران را به جرم کار نکرده متهم کرده و تحت فشار قرار می‌دهند اما رژیم غاصب، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی با وجود در اختیار داشتن سلاح هسته‌ای و انواع جنایت‌ها نزد استکبار آزاد و عزیز بوده و از سوی آنان پشتیبانی می‌شود.

حداد عادل با اشاره به اینکه مردم بزرگ‌منش ایران به خباثت‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی پی بردند خطاب به کشورهای غربی گفت: بدانید که این تحریم‌ها ذره‌ای بر ملت بزرگ‌منش ایران اثر ندارد.

وی بیان کرد: منشاء این تحریم‌ها این بوده است تا مردم از انقلاب خود خسته شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه باید برای عبور از تحریم‌ها تلاش کنند، تاکید کرد: مقام معظم رهبری راه عبور از تحریم‌ها را به ما نشان داده‌اند.

حداد عادل با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی راه حل عبور موفقیت‌آمیز از تحریم‌هاست، تصریح کرد: انتظار ما از دولت دکتر روحانی این است که اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع مذاکرات نیز باید جداگانه و با قوت انجام شود، گفت: موضوع مذاکرات در جای خودش لازم است اما اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود.

حداد عادل با تاکید بر اینکه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید حمایت کنیم خطاب به آنان خاطرنشان کرد: در عین حال به آنان می‌گوییم که ذره‌ای از حقوق ملت ایران صرفنظر نکنند.

وی افزود: اما باید دانست تاکید واقعی بر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور ما باید به صورتی درآید که با تحریم‌های خارجی آسیب‌پذیر نباشد، عنوان کرد: برای رسیدن به این مهم همه باید کار و تلاش کنیم.

حداد عادل خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی عزم ملی در مردم و مدیریت جهادی در مسئولان را می‌طلبد و در این راه دولت و ملت باید همگام شوند.

شورای  عالی فضای مجازی تشکیل شود

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به هجمه شدید دشمنان برای سست کردن ایمان مردم به‌ویژه جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ده‌ها و صدها شبکه‌‌های فارسی زبان ماهواره‌ای با انواع برنامه‌های متنوع هنری، بی‌دینی، بی‌اعتقادی و بی‌ایمانی را در جامعه ما تبلیغ می‌کنند.

حداد عادل با تاکید بر اینکه عمده این شبکه‌ها به صورت ویژه به سراغ نسل جوان ما رفته‌اند، خاطرنشان کرد: شبکه‌هایی وجود دارد که فعالیت آن تنها برای این است تا گناه را عادی جلوه دهد.

وی با اشاره به آسیب‌های موجود در فضای مجازی علیه جوانان و مردم کشورمان تصریح کرد: در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که چند میلیون شبکه فساد اخلاقی وجود داشته و مفاسد اخلاقی در این شبکه‌های اینترنتی ایجاد شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اینها همه برای این است که ریشه‌های ایمان را در مردم ایران بسوزانند چون نظام استکباری فهمیده است که اساس انقلاب اسلامی ایران, ایمان به خدا در مردم آن بوده است.

حداد عادل با تاکید بر اینکه دولت باید جلوی این رودخانه‌های آلوده به لجنی که از طریق ماهواره و اینترنت به دریای خروشان ملت بزرگ ایران وارد می‌شود را بگیرد، بیان کرد: دولت باید هرچه سریعتر شورای عالی فضای مجازی را تشکیل دهد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل شورای عالی فضای مجازی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: شورای عالی فضای مجازی کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است باید هرچه سریعتر تشکیل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه ایمان به خدا، وجود مقام معظم رهبری و حضور مردم 3 رکن اساسی انقلاب اسلامی ایران است، ضمن تاکید بر اینکه باید این 3 رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی از گزند آسیب‌ها حفظ شوند، عنوان کرد: دشمن هر سه این ارکان را مورد هدف قرار داده است.

حداد عادل با بیان اینکه برنامه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی یکی از صدها راهبرد و برنامه‌ای است که استکبار برای ترویج بی‌ایمانی برای جامعه ایران به کار گرفته است، تصریح کرد: لطیفه‌ها و مواردی از این دست که در فضای مجازی ترویج می‌شود برای این است که رکن نخست انقلاب اسلامی ایران را که همان ایمان به خدا است ضایع کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن مردم جمهوری اسلامی را از چند جهت هدف گرفته است، بیان کرد: ایجاد اختلاف در بین مردم ایران یکی از بهانه‌های بسیار زیادی است که دشمن برای اختلاف‌افکنی در بین ملت بزرگ ایران در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه موضوع شیعه و سنی از موارد تفرقه‌افکنانه دشمنان در ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: شروع اهانت به مقدسات از هر دو طرف محکوم بوده و یکی از حربه‌های استکبار برای شکستن اتحاد مردم است.

شروع اهانت به مقدسات شیعه و سنی, نوکری آمریکا و صهیونیست است

مشاور عالی مقام معظم رهبری با محکوم کردن اهانت به مقدسات شیعه و سنی در کشور گفت: شروع اختلافات و اهانت به مقدسات شیعه و سنی نوکری آمریکا و صهیونیست‌ها است.

حداد عادل با اشاره به تذکرات مکرر مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع و لزوم وحدت شیعه و سنی در کشور به شبکه‌های ماهواره‌های تاسیس شده برای ایجاد اختلاف در بین شیعیان و اهل تسنن در کشور تصریح کرد: دشمن برای این موضوع (ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در داخل کشور) در حال تبلیغ است.

وی با اشاره به شبکه‌های پرس‌تی‌وی و العالم به عنوان تریبون جمهوری اسلامی در کشورهای استکباری فیلتر شده و از شبکه‌های ماهواره‌ای آنها حذف می‌شود، عنوان کرد: این در حالی است که شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای که به نام شیعه نسبت به اهل تسنن فحاشی می‌کنند در لندن اجازه دارد که این کارها را انجام دهد.

این نماینده مجلس جنگ بین اقوام مختلف کشور را یکی دیگر از اهداف شوم دشمنان برای هدف قرار دادن مردم به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر دشمن استکباری ما بتواند حتی از ایجاد اختلاف بین دو روستا و دو ده در کنار هم نیز نمی‌گذرد.

حداد عادل خاطرنشان کرد: اینها همه توطئه‌های شیطان اکبر است تا مردم را از پشتیبانی نظام خارج کند.

وی انقلاب اسلامی ایران را به درختی تنومند و با ریشه‌ای عمیق که شاخ و برگی انبوه و باشکوه دارد تشریح و بیان کرد: ایمان به خدا به منزله ریشه این درخت تنومند بوده و تنه سترگ و تنومند آن وجود مقام معظم رهبری ما است و شاخ و برگ آن که همواره عظمت آفریده و شکوه و محصول دارد مردم انقلاب ما هستند و باید دانست که دشمن هر سه را مورد هدف قرار داده است.

مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه مردم همواره با حضور پرشور و خروشان خود در عرصه‌های مختلف حمایت از نظام پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی خود نشان داده‌اند، گفت: حضور پرشور مردم را در راهپیمایی‌های مختلف مانند 22 بهمن و روز قدس به طور حتم ملت‌های دنیا می‌بینند و اگر رسانه‌های استکبار این حضور پرشکوه را نشان ندهند به طور حتم سیاستمداران استکباری این حضور گسترده را که نشانه پشتیبانی باشکوه ملت بزرگ ایران از انقلاب اسلامی ایران است به نظاره می‌نشینند.

جمله‌ای که در ذهن حداد‌عادل ماندگار شد

حداد عادل اظهار کرد: جمله‌ای از امام خمینی(ره) در زمان مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی در سال 1341 خوانده‌ام که در ذهنم طنین‌انداز  شده است.

وی افزود: در آن زمان که من دانش‌آموز سال آخر دبیرستان بودم؛ زمانی که اعلامیه‌های امام خمینی(ره) را می‌خواندم حیرت می‌کردم.

حداد عادل با اشاره به جمله‌ای از امام خمینی(ره) که در بهمن‌ماه سال 41 توزیع شده و آن جمله تاکنون در ذهنش طنین‌انداز است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در اعلامیه خود در جمله‌ای بیان کرده‌اند که "من سینه خود را  برای سرنیزه مزدوران شما آماده کرده‌ام".

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به شجاعت و استقامت امام(ره) در مبارزه خاطرنشان کردند: این جمله از امام خمینی(ره) که در 52 سال قبل از طریق اعلامیه‌ها بیان شد در ذهن من باقی مانده است.

حداد عادل با تاکید بر اینکه همه کسانی که در زمان پهلوی اول و دوم با رژیم شاهنشاهی مبارزه کرده‌اند به صورت زبانی در ایمان سبقت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: مصداق بارز سبقت در قوت ایمان در زمان ما، امام راحل(ره) بود.

وی افزود: تقوا، شجاعت، تشخیص درست و مواردی از این دست ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود که سبب شد تا ایشان با شجاعت تمام در سال 1341 و در مقام مرجعیت برای مبارزه با رژیم ستم‌شاهی حرکت کنند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: پس از آن نیز حوادث بزرگی مانند حادثه دوم فروردین، مدرسه فیضیه، 13 آبان و دیگر موارد جریان انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) به پیش برد.

جدایی دین از سیاست بزرگترین لطمه به دینداری است

حداد عادل با اشاره به اینکه توطئه بزرگی علیه دین خدا در تاریخ اروپا اتفاق افتاده است، گفت: جدایی دین از سیاست لطمه بزرگی بود که علیه دین خدا در اروپا حادث شد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حکومت نمونه در دنیا محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: کاری که امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران در این انقلاب انجام داده‌اند ایجاد حکومت دینی در کشور و دنیا بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران جدایی دین از سیاست که لطمه بزرگی به دین خدا محسوب  می‌شود را خنثی کرده است.

حداد عادل تصریح کرد: بزرگترین لطمه‌ای که به دین‌مداری در دنیا وارد شده این است که دین از شئون اجتماعی جدا شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز ذره‌ای اخلاق، دین و خداوند در صحنه سیاست بین‌الملل دیده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اینها همه نتیجه جدایی دین و سیاست در دنیا است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که جمهوری اسلامی مورد نظر است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد تصریح کرد: این دستاورد و هدیه‌ای بزرگ برای مردم انقلابی ما است.

حداد عادل با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما را کسانی که ثبات ایمان و اعتقاد به خدا داشته‌اند حفظ کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز نیز باید برای آینده سه رکن انقلاب، ایمان به خدا، رهبری و مردم است با ثبات بیشتری در انقلاب اسلامی ما باشد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon