محرومیت لهستانی‌ها و قیمت بلیت‌های مسابقات

محرومیت لهستانی‌ها و قیمت بلیت‌های مسابقات

خبرگزاری تسنیم: معتبرترین تورنمنت والیبال جهان محل تقابل بزرگان این رشته خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات والیبال قهرمانی جهان از امشب (شنبه) با برگزاری دیدار افتتاحیه بین لهستان و صربستان در شهر ورشو آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان نیز به عنوان پدیده چند سال اخیر والیبال دنیا در این مسابقات حضور دارد.

محرومیت لهستانی‌ها از تماشای تلویزیونی بازی‌ها به صورت مستقیم

اختلاف شبکه تلویزیونی pol sport با دولت مردم لهستان را از تماشای مستقیم مسابقه های جهانی محروم کرد. شبکه تلویزیونی pol sport مجری انحصاری پوشش رقابت‌های  قهرمانی جهان به خاطر اختلاف مالی با دولت لهستان، بازی‌ها را فقط برای آنهایی که کیبل کارت خریده‌اند پخش می‌کند و با این حساب مردم لهستان  به همین سادگی از تماشای بازی‌ها محروم شدند. آنها حتی مسابقه افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که بین لهستان و صربستان در ورشو برگزار می‌شود را هم نخواهند دید.

بلژیک؛ آخرین مسافر حاضر در لهستان

تیم ملی والیبال بلژیک آخرین تیم گروه چهارم بود که وارد کراکوف شد. در حالی که فرانسه شب گذشته (شنبه) با ورود به کراکوف در هتل پارک این مستقر شد، تیم‌های امریکا، پورتوریکو، ایران و ایتالیا هم تا ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران وارد هتل شدند. تیم ایتالیا متفاوت از بقیه تیم‌ها رسید. مردان لاجوردی‌پوش مثل لشکر شکست خورده، در گروه‌های مختلف خودشان را به کراکوف میزبان رقابت‌های گزوه چهارم دور مقدماتی رساندند. بلژیک هم ساعت 17 به وقت کراکوف و 20:30 دقیقه به وقت تهران به این شهر رسید.

قیمت بلیت‌های تماشای بازی‌ها

بلیت تماشای بازی‌های والیبال قهرمانی مردان جهان بین 7 تا 125 یورو قیمت‌گذار ی شده است. با تصمیم فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) علاقمندان افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان می‌توانند با خرید بلیت‌های 20 یورویی و 100 یورو بازی بین لهستان و صربستان را تماشا کنند. در بازی‌های دور مقدماتی هم ارزان‌ترین بلیت 7 یورو و گران‌ترین بلیت 25 یورو فروخته می‌شود. در دور سوم هم قیمت 20 و 50 یورو تعیین شده و بالاخره ارزان‌ترین بلیت بازی فینال 40 یورو و گران ترین بلیت هم 125 یورو فروخته می‌شود. بازی افتتاحیه این رقابت‌ها امشب در ورشو برگزار می‌شود.

امروز؛ آخرین تمرین ایران در سالن اصلی

تیم ملی والیبال عصر امروز آخرین تمرین را در سالن اصلی مسابقات قهرمانی جهان در گروه چهارم انجام می‌دهد. والیبالی‌ها که فردا (یک‌شنبه) در اولین روز مسابقات قهرمانی جهان با ایتالیا بازی دارند، برای آخرین بار ساعت 15 تا 16 به وقت کراکوف و 17:30 تا 19 به وقت تهران در سالن 15 هزار نفری مجموعه ورزشی آرنا کراکوف تمرین می‌کنند. کواچ صبح فردا شاگردانش را در سالن تمرینی مجموعه آرنا تمرین می‌دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon