اکران «آرایش غلیظ» در انتظار کف فروش «امروز» است

اکران «آرایش غلیظ» در انتظار کف فروش «امروز» است

خبرگزاری تسنیم: سعید سعدی تهیه کننده فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» گفت: شروع اکران «آرایش غلیظ» بستگی به فروش فیلم «امروز» دارد و اگر کف فروش فیلم «امروز» بالا باشد، «آرایش غلیظ» از چهارشنبه هفته بعد اکران می‌شود.

سعید سعدی تهیه کننده فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» در گفت‌گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی فیلم «آرایش غلیظ» شروع شده است گفت: آرایش غلیظ در اکران خود را با 25 سینمای درشهر تهران شروع می کند و به صورت همزمان نیز در سینماهای شهرستان اکران می شود.

وی افزود: شروع اکران «آرایش غلیظ» بستگی به فروش فیلم «امروز» دارد و اگر کف فروش فیلم «امروز» بالا باشد، «آرایش غلیظ» از چهارشنبه هفته بعد اکران می‌شود.

تهیه کننده  «آرایش غلیظ» همچنین گفت: اکران افتتاحیه «آرایش غلیظ» بزودی اعلام می شود و تبلیغات محیطی و تیزر تلویزیونی این فیلم هم با اکران فیلم شروع می شود.

«آرایش غلیظ» فیلمی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، نویسندگی او و هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است. در این فیلم حبیب رضایی، طناز طباطبایی و حامد بهداد ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت‌الله در گروه استقلال جایگزین فیلم «امروز» به کارگردانی رضامیرکریمی می‌شود.

به گزارش تسنیم، روزهای نمایش تخصیص یافته به هر فیلم به کف فروش آن فیلم در سرگروه  بستگی دارد و در صورت پایین بودن کف فروش، سرگروه یک فیلم به فیلمی دیگر اختصاص می یابد.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران