چمران برای ریاست شورای شهر تهران رأی بالایی دارد


چمران برای ریاست شورای شهر تهران رأی بالایی دارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مهدی چمران برای انتخابات ریاست شورای شهر کاندیدا می‌شود، گفت: وی از رأی بالایی برای ریاست شورای شهر برخوردار است.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره کاندیدا شدن مهدی چمران برای انتخابات ریاست شورای شهر تهران،‌ اظهار داشت: مهدی چمران به‌عنوان ریاست شورای شهر کاندیدا خواهد شد و این رقابت را بین وی و احمد مسجدجامعی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طبق جمع‌بندی‌های صورت گرفته چمران از آرای بالایی برخوردار است، ادامه داد: تلاشمان را می‌کنیم که بین گزینه‌های خوب و خوب‌تر،‌ گزینه خوب‌تر را انتخاب کنیم. برداشت ما این است با توجه به سوابق و تجارب و همچنین تجارب 10ساله‌ای که چمران به‌عنوان رئیس شورای شهر تهران داشته است،‌ گزینه مناسبی برای ریاست شورای شهر است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تصریح کرد: هرچند برای مسجدجامعی نیز احترام خاصی قائل‌ هستیم اما گزینه‌ای که فکر می‌‌کنیم رأی‌آور‌تر و برای ریاست شورای شهر تهران مناسب‌تر است را چمران می‌‌دانیم.

وی همچنین در پاسخ به "آیا برای عضویت در هیئت رئیسه شورای شهر کاندیدا خواهید شد یا خیر؟" گفت: خیر؛ بنده برای هیچ‌یک از سمت‌های هیئت رئیسه قصد کاندیدا شدن ندارم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon