فردا؛ برگزاری همایش علمی جایگاه ایثارگران در برنامه ششم توسعه

فردا؛ برگزاری همایش علمی جایگاه ایثارگران در برنامه ششم توسعه

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری همایش علمی جایگاه ایثارگران در برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به همایش علمی جایگاه ایثارگران گفت: به منظور بررسی روند میزان تحقق تکریم و تعظیم ایثارگران و پاسداری از منزلت آنان در برنامه‌های توسعه نظام جمهوری اسلامی و نگاهی به کارآمدی قوانین مربوط به ایثارگران در برنامه پنجم توسعه و همچنین عنایت ویژه دستگاه ها به جایگاه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در برنامه ششم توسعه ، با حضور نخبگان ، ایثارگران و اساتید دانشگاه ها، اولین همایش علمی جایگاه ایثارگران در برنامه ششم توسعه با رویکرد به برنامه پنجم توسعه در روز یکشنبه 9 شهریورماه93 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

وی افزود: در این همایش از مقالات علمی اساتید دانشگاه های سراسر کشور بهره گیری شده و سه مقاله علمی برتر در این همایش ارائه می شود. برای ترسیم بهتر برنامه ششم توسعه ، دیدگاه های مجریان قانون داخل و خارج برنامه پنجم نیز اخذ شده و سه دیدگاه برتر از مجریان نیز در قالب مقاله در این همایش ارائه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین موذنی در پایان گفت: برنامه ریزی شده که بعد از پایان این همایش، کمیسیون علمی با محوریت دانشگاه شاهد تشکیل و این موضوعات به طور علمی بررسی و نتایج آن جهت بهره گیری  به دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ارائه شود تا انشاالله در تصویب قوانین مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه لحاظ شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران