اعزام نفرات برتر المپیاد مهارت اردبیل به پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت


اعزام نفرات برتر المپیاد مهارت اردبیل به پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: پس از معرفی نفرات برتر مسابقات استانی مهارت ۱۵ نفر از برترین های ۱۳ رشته منتخب این مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کلام اله صفری صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام نفرت برتر المپیاد مهارت اردبیل به مسابقات ملی اظهار کرد: مسابقات مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شده و نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافته و به رقابت در سطح ملی می پردازند.

وی افزود: مرحله شهرستانی در اردبیل به صورت کتبی و عملی در فروردین ماه با شناسایی 1 هزار و 498 نفر در 28 رشته برگزار شد و با حضور نفرات برتر شهرستانی در اردیبهشت ماه امسال مرحله استانی این مسابقات در 21 رشته برگزار شد و در نهایت 15 نفر از برترین های 13 رشته منتخب این مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.

صفری تصریح کرد: در مسابقات کشوری سال گذشته، استان اردبیل در بین استان ها از لحاظ امتیاز مدال در رتبه 8 کشوری قرار گرفت و امیدواریم با درخشش منتخبان نخبه استان، امسال جایگاه بهتری را نسبت به دوره های گذشته شاهد باشیم.

شهردار اردبیل نیز با اشاره به لزوم مهارت آموزی در بین جوانان گفت: برگزاری چنین مسابقاتی سبب رشد و ترقی مهارتهای حرفه ای در بین جوانان کشور در رشته های مختلف می شود و این امر مستلزم تلاش و برنامه ریزی های منسجم برای تشویق جوانان به امر مهارت آموزی است.

صدیف بدری بیان کرد: در مراسمی از مقام های برتر کشوری اعزامی از این استان از طرف شهرداری مورد تجلیل قرار گرفته و برنامه ها و تلاش های مدیرکل و مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان در این باره شایسته و مطلوب بوده است.

برگزیدگان نهایی چهاردهمین و پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از شرکت دراردوهای آماده سازی در چند رشته منتخب به چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2015 در کشور برزیل برگزار می شود، اعزام می شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon