مشکل فضای آموزشی و پرورشی مدارس اردبیل برطرف شود


مشکل فضای آموزشی و پرورشی مدارس اردبیل برطرف شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: برخی از مدارس مشکل فضای آموزشی و پرورشی از جمله نمازخانه، وضوخانه، سرویس بهداشتی، تجهیزات و امکانات ندارند که لازم است در هنگام افتتاح مدرسه مورد توجه ویژه و اهتمام جدی متولیان امر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در جلسه هم اندیشی مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش با ائمه جمعه شهرستان های استان اردبیل در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: آینده کشور در گرو عنایات ویژه به برنامه های تربیتی است که در این باره تعامل و همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش بسیار خوب و پر برکت است.

وی تصریح کرد: اصلی ترین انتظار ائمه جمعه از مدیریت آموزش و پرورش، حفظ استقلال این مجموعه است تا محل تاخت و تاز و چنگ اندازی اربابان قدرت قرار نگیرد.

عاملی به حضور افراد شایسته در سکانداری مجموعه های تربیتی در آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: آینده کشور ما در گرو عنایات تربیتی است و برای ما ائمه جمعه بسیار بسیار خطیر و مهم است که با شایسته سالاری در مدیریت، انسان های با ذائقه های بزرگ، شخصیت های فرهیخته و نسل فاخر در آموزش و پرورش تربیت شوند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مسائل تربیتی دانش آموزان در کنار مسائل علمی و آموزشی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد به طوری که خروجی برنامه های تربیتی بایستی جوری باشد وقتی که دانش آموز از جانب آموزش و پرورش در خانواده حضور می یابد به عنوان سفیر خوب در خانواده اش مؤثر باشد نه این که متاثر شود.

وی گفت: در خواست جامعه و ائمه جمعه از آموزش و پرورش، تربیت انسان های بزرگ با ذائقه بزرگ و انسان های فاخر و نسل خوب است که حوزه های علمیه آماده هستند در این مورد نسبت به تأمین اساتید شاخص همکاری کند.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: ائمه جمعه شهرستان های استان و حوزه های علمیه از قابلیت خاصی برخوردارند و برای تعامل بیشتر حاضر هستند تا سخاوتمندانه هر چه  را که در توان دارند در اختیار مجموعه آموزش و پرورش قرار دهند.

آیت الله عاملی با اشاره به گزارش ائمه جمعه از وضعیت مدارس در مناطق اظهار کرد: برخی از مدارس مشکل فضای آموزشی و پرورشی از جمله  نمازخانه، وضوخانه، سرویس بهداشتی، تجهیزات و امکانات ندارند که لازم است در هنگام افتتاح مدرسه مورد توجه ویژه و اهتمام جدی متولیان امر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از حضور مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش در جلسه ماهانه ائمه جمعه شهرستان استان این هم اندیشی را در برای ارتقای بنیه تعلیم و تربیت و بررسی راهکارهای تعامل بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه بسیار مفید و موثر عنوان کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon