بیمارستان صحرایی ۳۵ تختخوابی در اردل برپا شد

بیمارستان صحرایی 35 تختخوابی در اردل برپا شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه علوم پرشکی شهرکرد گفت: همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، بیمارستان صحرایی ۳۵ تخت‌خوابی شهید رجایی برای ارائه خدمات پزشکی به اهالی منطقه میانکوه در روستای گندمکار شهرستان اردل برپا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مرتضی هاشم‌زاده صبح امروز در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی شهید رجایی اردل ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همکاری بسیج جامعه پزشکی استان برای ارائه خدمات به مردم مناطق محروم استان قابل تقدیر است.

وی افزود: فعالان بسیج جامعه پزشکی با تأسی از روحیه شهادت‌طلبی، فداکاری و ایثار شهدا و با هدف جلب رضایت پروردگار به مردمانی خدمت می‌نمایند که به‌واسطه دوری از مرکز استان از خدمات مراکز درمانی کمتر بهره‌مند هستند و این اقدام بسیار شایسته تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بیمارستان به‌همت بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان با هدف ارائه خدمت به مردم منطقه میانکوه در روستای گندمکار شهرستان اردل، ‌ایجاد آمادگی برای ارائه خدمت در مواقع بروز بحران و ترویج روحیه ایثارگری در بین اعضای تیم‎های درمانی در این شهرستان برپا شده است.

هاشم‌زاده افزود: بیمارستان صحرایی شهید رجایی شهرستان اردل مجهز به 35 تخت و دو دستگاه آمبولانس بوده و با ایجاد امکانات پزشکی قادر به ارائه خدمات جراحی،‌ داخلی،‌ اطفال، ‌زنان، ‌روانپزشکی،‌ گوش، حلق و بینی و ‌دندانپزشکی رایگان به مراجعه‌کنندگان است.

وی تصریح کرد: در این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات درمانی، خدمات مشاوره‌ای نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: روزانه 20 پرستار،‌ 8 تکنسین فوریت‌های پزشکی، ‌8 کاردان و کارشناس بهداشتی و بیش از 10 پزشک متخصص و فوق تخصص در این بیمارستان به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon