تصویربرداری «انقلاب زیبا» به پایان رسید

تصویربرداری «انقلاب زیبا» به پایان رسید

خبرگزاری تسنیم: کارگردان «انقلاب زیبا» گفت: تصویربرداری این سریال از دو روز گذشته در لوکیشن اصلی این سریال به پایان رسید.

بهرنگ توفیقی کارگردان «انقلاب زیبا» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از پایان تصویربرداری این سریال از دو روز گذشته در لوکیشن اصلی این مجموعه خبر داد و گفت: این سریال پس از پایان فیلمبرداری وارد مراحل فنی شده است.

وی افزود: در حال حاضر مراحل تدوین، موسیقی و صداگذاری «انقلاب زیبا» را پشت سر می گذاریم و آماده نمایش می‌کنیم.

توفیقی اضافه کرد: حدود 3 قسمت از پخش سریال جلوتر هستیم و قسمت‌های باقی‌مانده را برای مونتاژ نهایی آماده می‌کنیم.

علیرضا کمالی در نقش حامد همسر زیبا، فریبا کوثری مادر حامد، شقایق فراهانی، مجید مظفری، مجید واشقانی، نوش آفرین رحمانی، اکبر معززی، ماریه تهرانچی،کیان محمدی، غلامرضا صادقی،  پیمان یاحقی و.... دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است: زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده‌اند. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سال‌ها پیش می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می‌کند.

مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و کارگردانی بهرنگ توفیقی که از روز دوم اردیبهشت امسال در منزلی حوالی خیابان کامرانیه کلید خورد و گروه به صورت شب‌کار تصویربرداری را پیش می‌برند تدوین همزمان آن در حال انجام است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران