ساماندهی منابع انسانی در آموزش و پرورش اردبیل انجام می‌شود


ساماندهی منابع انسانی در آموزش و پرورش اردبیل انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش مبنی برساماندهی و بهسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش، این امر در آموزش و پرورش استان اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صابر سپهری در جلسه هم اندیشی شورای معاونان آموزش و پرورش با ائمه جمعه شهرستان های استان اردبیل در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و مردم آموزش و پرورش است و یکی از رویش های مقدس انقلاب اسلامی نماز جمعه و ائمه جمعه هستند.

وی بیان کرد: معتقد هستیم که ائمه جمعه مدافع حقوق مردم و ولایت، پیوند دهنده مردم با حاکمیت بوده و تریبون نماز جمعه مورد وثوق ترین وسیله برای برقراری ارتباط صمیمانه با مردم است.

سپهری با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، گفت: ادبیات و گفتمان دولت در تعامل و ارتباط با مردم و جهان برگرفته از ارزش ها و الگوی مدیریت اسلامی بوده و نگرش افکار عمومی را به مردم ایران تغییر داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در تبیین سیاست های پنجگانه مقام عالی وزارت افزود: وزیر آموزش و پرورش دست پرورده شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر بوده و از معلمی، مدیریت مدارس، فعالیت در رده های مدیریتی آموزش و پرورش به سکانداری آموزش و پرورش رسیده و آشنا با فلسفه تعلیم و تربیت بوده که به دور از سیاست بازی و سیاست زدگی، بدون عجله و شتاب زدگی، با تدبیر، عقلانیت، آرامش و امید را در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت حاکم کرده است.

وی سیاست های وزیر آموزش و پرورش را ساماندهی و بهسازی منابع انسانی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی، توسعه همه جانبه مشارکت ها، عملیاتی کردن بودجه و تمرکززدایی برشمرد و تصریح کرد: اگر این سیاست ها را با تکریم معلمان و توجه به افکار و اندیشه آنان، توسعه مشارکت همه جانبه انجمن اولیا و مربیان به خوبی با تدبیر و دور از شتاب و عجله عملیاتی کنیم بسیاری از چالش ها، دغدغه ها، مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان مرتفع می شود.

سپهری با ارائه گزارش 9 ماهه و تشریح مسائل و برنامه های آموزش و پرورش استان آمادگی اداره کل، مدیران و روسای آموزش و پرورش را برای تعامل و همکاری بیشتر با ائمه جمعه که عضو اصلی شورای آموزش و پرورش هستند و حوزه های علمیه در راستای تعلیم و تربیت و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل مسائل و برنامه های آموزش و پرورش استان به ویژه پروژه مهر را به تفصیل بیان و از ائمه جمعه شهرستان ها خواست با حضور فعال خود در شورای آموزش و پرورش رهنمودهای موثر خود را در حوزه تعلیم و تربیت ارائه کنند و در مانور بازگشایی مدارس که در 26 شهریور ماه در تمامی مدارس با حضور دانش آموزان و معلمان برگزار می شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon