۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود


45 برنامه ویژه دهه کرامت در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: به مناسبت دهه کرامت ۴۵ ویژه برنامه در آستان مقدس شاهچراغ (ع) با حضور سخنرانان و مداحان کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به مناسبت دهه کرامت 45 برنامه در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با حضور سخنرانان و مداحان کشوری برگزار می‌شود و افتتاح شبکه "سحاب" یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

گلباران قبور شهدا شیراز و محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی مهدی عادلی از  برنامه‌های روز نخست دهه کرامت در شیراز بود.

هم‌چنین پیاده‌روی بانوان شیرازی از مقبره ام احمد(س)، مادر احمد بن موسی(ع)، تا حرم شاهچراغ(ع) از دیگر برنامه‌هایی بود که در این ایام انجام شد که این مراسم با مولودی‌خوانی در منقبت خاندان پیامبر و ائمه اطهار همراه بود.

برنامه جشن کودکان برای آشنایی کودکان با اهل بیت پیامبر(ص) و حضور سفیران نور در شهرستان‌های کازرون، فیروزآباد، فراشبند و نورآباد که اماکن متبرکه برگزار شد، از برنامه‌های این آستان در روز دوم دهه کرامت بود.

در سومین روز دهه کرامت نیز گفتمان دینی با سخنرانی حجت‌الاسلام ساجدی، معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس، با موضوع کسب حلال ساعت 17 تا 19 در صحن آستان احمدی و محمدی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش افتخار خدمت ساعت 16 در سالن دارالعباده حرم احمد بن موسی(ع) و شب شعر شاهچراغ(ع) با حضور ده‌ها شاعر برجسته کشوری از جمله محمدعلی بهمنی، محمدسعید میرزایی، محمدمهدی سیار، حسین بهرامیان، اسسماعیل امینی، هرمز ملکی و غیره ساعت 20:30 در کتابخانه حرم شاهچراغ(ع) از دیگر برنامه‌های سومین روز دهه کرامت است.

لازم به ذکر است نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری ادبی شاهچراغ(ع) نیز ساعت 17 تا 22  در کتابخانه حرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon