ثبت ۱۵ شکایت تیم «اشرف‌غنی» در مورد ابطال آرا/«عبدالله» هنوز شکایتی ندارد

ثبت 15 شکایت تیم «اشرف‌غنی» در مورد ابطال آرا/«عبدالله» هنوز شکایتی ندارد

خبرگزاری تسنیم: در جریان ابطال آرای ۷۵ پایگاه انتخاباتی از سوی کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخابات افغانستان، تیم انتخاباتی «تحول و تدارم» ۱۵ شکایت را اعلام و ثبت کرده است اما تیم انتخاباتی «اصلاحات و همگرایی» هنوز هیچ شکایتی ثبت نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «نادر محسنی» سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخابات افغانستان امروز در نشست خبری گفت: تاکنون فقط تیم «اشرف‌غنی احمدزی» در مورد آرای 75 پایگاهی که در دور دوم روند تصمیم‌گیری روی نتایج بازرسی و ابطال آرا از سوی این کمیسیون باطل اعلام شده بود، 15 شکایت را اعلام و ثبت کرده است.

محسنی افزود: ستادهای انتخاباتی فرصت دارند تا ساعت 17:00 امروز در مورد آرای 69 پایگاهی که روز جمعه از سوی کمیسیون انتخابات افغانستان باطل اعلام شد، شکایات خود را اعلام و به ثبت برسانند.

وی گفت: در صورتی که شکایات مربوطه در اسرع وقت به کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخابات نرسد، هیچ تضمینی برای رسیدگی به آن پس از زمان اعلام شده وجود ندارد و درخواست‌ها در مورد ثبت شکایات نامعتبر و بی‌نتیجه خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخابات افغانستان تأکید کرد: این کمیسیون قرار است فردا در جلسه‌ای علنی روی شکایات دور دوم و سوم روند ابطال آرا تصمیم گیری کنند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که تیم انتخاباتی اصلاحات و همگرایی به رهبری «عبدالله عبدالله» با وجود داشتن مشکلات فراوان برسر چگونگی رسیدگی و ابطال آرا و ادعای وجود تقلب در انتخابات و باطل کردن آرا، هنوز هیچ شکایتی را به کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی اعلام و به ثبت نرسانده است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت