۱۱ پروژه گازرسانی روستاهای بیجار به بهره‌برداری رسید


11 پروژه گازرسانی روستاهای بیجار به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری تسنیم: ۱۱ پروژه گازرسانی در روستاهای شهرستان بیجار با صرف اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، آرمان دهقان رئیس اداره گاز بیجار ظهر امروز در افتتاح  پروژه گاز رسانی به 11 روستای بیجار که با حضور فرماندار و نماینده مردم بیجار در مجلس برگزار شد با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: توسعه گاز رسانی به مناطق محروم بستر مناسبی برای محرومیت زدایی است.

وی از گاز رسانی به روستاهای بستان دره، آغیازی، کور کوره، کریم کندی، داداش کندی، اوچ گنبد خان، اوچ گنبد سلطان، سیوری، سراب، شهرک و آغکند خبر داد و گفت: گاز رسانی به این 11 روستا با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون تومان انجام شده است.

رئیس اداره گاز بیجار با بیان اینکه 70 درصد از جمعیت روستاهای شهرستان بیجار از نعمت گاز برخوردار هستند خاطر نشان کرد:  طول شبکه گاز رسانی در این روستاها 50 کیلومتر است که دارای 310 انشعاب و شبکه تقلیل فشار است.

وی با تاکید بر اینکه 480 خانوار روستایی با افتتاح این پروژه گاز رسانی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد تصریح کرد: در مجموع 108 روستای شهرستان بیجار و 5 شهر آن از نعمت گاز برخوردار هستند و گازرسانی نقش بی بدیلی در محرومیت زدایی این مناطق داشته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon