۱۱۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی در اردبیل بهره‌برداری می‌شود


118 میلیارد تومان پروژه عمرانی در اردبیل بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شهردار اردبیل گفت: در هفته دولت تا دفاع مقدس ۶۳ پروژه عمده و ۳۰۰ پروژه با هزینه کرد ۱۱۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 3 اردبیل اظهار کرد: در فصل کاری 220 اکیپ در مناطق مختلف استان اردبیل فعالیت می کنند تا پروژه‌های اجرایی هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

شهردار اردبیل بان کرد: از بودجه 245 میلیارد تومان شهرداری 68 درصد به اجرای طرح های عمرانی و خدماتی اختصاص یافته به طوری که با 138 میلیارد تومان در حال حاضر 246 پروژه شهرداری در مناطق 4 گانه این شهر در حال اجراست.

وی محوریت اجرای این پروژه  را رعایت نگاه عدالت محورانه به توسعه همه مناطق 4 گانه شهر اردبیل و توجه جدی به پروژه های زیربنایی دانست و گفت: در سوم خرداد 60 پروژه با 22 میلیارد تومان افتتاح شد و درهفته دولت تا دفاع مقدس نیز 63 پروژه عمده و 300 پروژه ریز و درشت با هزینه کرد 118 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

بدری این پروژه ها را بهسازی معابر، بازگشایی مسیرها، اجرای کانال سنگی، هدایت آب های سطحی، انهار کشاورزی و توسعه فضای سبز به مساحت 25 هکتار برشمرد و افزود: به میمنت این ایام در منطقه یک شهرداری اردبیل با 12.5 میلیارد تومان، منطقه 2 با 35 میلیارد تومان، منطقه 3 با 32 میلیارد تومان و منطقه 4 با 23 میلیارد به همراه پرژه های سازمان ها و شهرداری مرکزی به بهره برداری می رسد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: پروژه های افتتاحی که با حجم بالا به بهره برداری می رسد شامل پل زیرگذر نادری، پارک ارس، پارک شورابیل، خیابان 24 متری شهید باهنر، خیابان 45 متری آزادگان تا فاطمیون، زیباسازی پل های روگذر و اجرای پروژه های زیرساختی است.

وی بیان کرد: شهرداری اردبیل در این مدت موفق شده به ارزش 25 میلیارد تومان 160 هزار تن آسفالت تولید و توزیع کند تا با بهسازی معابر و خیابان ها زمینه برای رفت و آمد مناسب مردم فراهم آید.

بدری اظهار کرد: در توسعه فضای سبز و پارک ها نیز 40 هزار اصله نهال، 3 میلیون گل و بوته و 368 هزار اصله درختچه زینتی کاشته شده تا مردم از بوستان ها و فضای سبز ایجاد شده استفاده کنند.

شهردار اردبیل ارزش پروژه های مشارکتی را در 3 سال اخیر 650 میلیون تومان خواند و گفت: با توجه به کاهش 50 درصدی صدور پروانه که به کاهش درآمد مردم منجر شده ما می توانیم با اجرایی شدن این پروژه های مشارکتی منبع درآمد خوبی را برای شهرداری فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon