جرارد: اعتمادبه‌نفس بالایی برای رقابت با رئال مادرید داریم


جرارد: اعتمادبه‌نفس بالایی برای رقابت با رئال مادرید داریم

خبرگزاری تسنیم: هافبک کهنه‌کار بندرنشینان تأکید کرد لیورپولی‌ها از اعتمادبه‌نفس بالایی برای جدال با رئال مادرید برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه شب در موناکو فرانسه برگزار شد که طی آن تیم فوتبال لیورپول که پس از پنج سال غیبت مجدداً به این رقابت‌ها بازگشته در گروه B با رئال مادرید اسپانیا، لودوگورتس بغارستان و بازل سوئیس همگروه شد.

استیون جرارد، کاپیتان تیم فوتبال لیورپول که در سال 2005 با بندرنشینان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: رئال مادرید یکی از تیم‌هایی است که تمامی بازیکنان و هواداران‌مان دوست داشتند با آن همگروه شویم. حالا این شانس را پیدا کرده‌ایم به رقابت با بهترین تیم اروپا بپردازیم. ما برای بالا بردن آمار و ارقام خود پا به لیگ قهرمانان اروپا نخواهیم گذاشت بلکه هدف‌مان لذت بردن، رقابت کردن و پیشروی تا جای ممکن است.

وی افزود: به طور حتم تیم‌های همگروهی خودمان را هم با این تفکرات به چالش خواهیم کشید البته رویارویی با رئال در آنفیلد و بالعکس حضور ما در سانتیاگوبرنابئو جدال‌هایی جالب خواهد بود که بی‌صبرانه منتظر این دو بازی هستم. این فرصت مناسبی برای ماست که مقابل بهترین بازیکنان جهان از جمله گرث بیل، کریستیانو رونالدو، جیمز رودریگز و کریم بنزما بازی کنیم.

هافبک بندرنشینان در پایان خاطرنشان کرد: لیورپول تیمی کاملاً متحول شده است، پس فرصت مناسبی برای بازیکنان ماست تا با رقابت مقابل چنین تیم‌هایی عیار خود را بسنجند و ببینند که چقدر تا رسیدن به ایده‌آل‌ها فاصله دارند. برای رئال مادرید احترام زیادی قائلیم ولی اعتمادبه‌نفس بالایی برای رقابت با این تیم داریم.

لیورپول در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل 09-2008 لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید را در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 4 بر صفر به زانو در آورد. استیون جرارد در آن بازی دو گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon