تجاوز به اراضی ملی در منطقه سردابه اردبیل پیگرد قانونی دارد


تجاوز به اراضی ملی در منطقه سردابه اردبیل پیگرد قانونی دارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: هرگونه تجاوز به اراضی ملی و تخریب طبیعت به ویژه دامنه سردابه و آبشار زیبای این منطقه پیگرد قانونی دارد و با متخلفان به جد برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اسداله محسن زاده در جریان راه اندازی آبگرم "قیه سویی" در سردابه اظهار کرد: ما در هیچ شرایطی اجازه نمی دهیم تا منابع طبیعی و آثار گردشگری این منطقه به دست عده ای سودجو تخریب شود و اگر پیش از این نیز در این زمینه قصوری صورت گرفته با طرح شکایت و اعتراض خود در دادگاه پیگیر موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه در واگذاری زمین به سرمایه گذاران واقعی از طریق منابع طبیعی هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: ما بعد از بررسی صلاحیت سرمایه گذاران و تایید شورای واگذاری اراضی ملی در این زمینه اقدامات لازم را انجام می دهیم و در این منطقه نیز به سرعت زمین مورد نظر به سرمایه گذار واقعی تحویل داده می شود تا پروژه خود را به سرعت اجرایی کند.

محسن زاده با تاکید بر اینکه هر فردی نمی تواند ادعای مالکیت بر اراضی ملی را داشته و در این زمینه خواسته های خود را نابجا مطرح کند، بیان کرد: این امر نیاز به مستندات قوی و محکم دارد که انتظار می رود به سرعت در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و از طریق محاکم قضایی پیگیری‌های لازم انجام شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد: هرگونه برداشت معادن به ویژه شن و ماسه و پوکه در منطقه سردابه بدون صدور مجوز قانونی ممنوع شده و اکیپ های نظارت در این زمینه فعال هستند تا اجازه ندهند افراد سودجو بخواهند با تخریب نابجا زمینه یک حرکت فرصت طلبانه را در تعرض به اراضی ملی فراهم بیاورند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon