دولت پیمانکاران ناتوان پروژه‌های زیربنایی کردستان را خلع ید کند


دولت پیمانکاران ناتوان پروژه‌های زیربنایی کردستان را خلع ید کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: دولت باید با پیمانکارانی که برای اتمام طرح‌ها به ویژه پروژه‌های مهم و زیربنایی کردستان با جدیت فعالیت نمی‌کنند برخورد کرده و آنها را خلع‌ید کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، محسن بیگلری ظهر امروز در یادواره 17 شهید کارمند شهرستان سقز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی ایران انواع خدمات به این خطه از کشور ارائه می‌شود، اما در بعضی زمینه ها ناکافی است که باید بیشتر کار شود.

وی با بیان اینکه، بیش ترین دغدغه شهرستان در راستای رفع بیکاری است، بر حمایت از طرح‌های سرمایه گذاری در شهرستان سقز برای ایجاد اشتغال تاکید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان حق مردم کردستان از خدمات دولت را خیلی بیشتر از خدمات ارائه شده کنونی دانست و بر رفع عقب ماندگی ها تاکید کرد.

وی گفت: دولت باید با پیمانکارانی که برای اتمام طرح‌ها به ویژه پروژه‌های مهم و زیربنایی کردستان با جدیت فعالیت نمی‌کنند برخورد کرده و آنها را خلع‌ید کند.

بیگلری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان سقز و با عنوان اینکه، شهرستان سقز با معضل کم آبی روبروست،خواستار تسریع در بهره برداری از سد چراغ ویس شد.

وی با عنوان اینکه، تا کنون تعداد روستاهایی که از نعمت گاز برخوردار هستند به 104 روستا رسیده گفت: این میزان تا پایان سال به 123 روستا خواهد رسید که دستور گازرسانی به 87 روستای دیگر نیز اخذ شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با مقایسه میزان گازرسانی به روستاهای استان گفت: روستاهای شهرستان سقز از لحاظ برخورداری از گاز طبعی پایین تر از میانگین استانی است.

وی با بیان اینکه یک خط تولید در دخانیات سقز برای راه اندازی آماده شده است ، عنوان کرد: به زودی 4 خط تولید دیگر با حمایت سرمایه گذار خارجی در دخانیات سقز  راه اندازی خواهد شد.

بیگلری یکی از طرح های مهم شهرستان سقز را بیمارستان 160 تختخوابی دانست و گفت: برای اتمام و تجهیز این بیمارستان 500 میلیارد ریال هزینه لازم است که امسال فقط 60 میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

وی به سفر معاون وزیر راه به سقز به منظور تسریع در احداث کنار گذر سقز و به بهره‌برداری رسیدن یک باند از 4 و نیم کیلومتر اول آن و سفر مدیر عامل تامین اجتماعی کشور و قول توسعه بیمارستان تامین اجتماعی خبر داد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon