چرا نگوئیم موشک‌های ایرانی، گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را شکست

چرا نگوئیم موشک‌های ایرانی، گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را شکست

خبرگزاری تسنیم: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز دنیا می‌داند آن‌چه در فلسطین رخ داده و موشک‌هایی که آسمان گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را شکست، موشک‌های جمهوری اسلامی ایران بود؛ وقتی خودشان اعتراف می‌کنند چرا ما نگوییم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت این مکان مقدس شب جمعه در مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و افتتاح برنامه‌های دهه کرامت از حضور سفیران آستان قدس رضوی در مسجد مقدس جمکران تقدیر و تشکر کرد.

وی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: آغاز این دهه که با ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و پایان آن با ولادت امام رضا(علیه السلام) همراه است تنها به منظور گرامی داشت و تکریم این بزرگواران نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان با اشاره به این‌که ائمه اطهار(علیه السلام) نیازی به تکریم ما ندارند، بیان داشت: اگر همه دنیا به اهل‌بیت(علیه السلام) پشت کرده و به زیارت این بزرگواران نروند سر سوزنی از مقامات ائمه اطهار(علیه السلام) کاسته نمی‌شود. بلکه ما نیازمند کرامت، عنایت، محبت و شفاعت ائمه اطهار(علیه السلام) هستیم و به هر میزان این پیوند، عشق، علاقه، محبت، اظهار ارادت، توسل و تمسک بیشتر شود توجه این بزرگواران که حبل‌الله اعظم هستند بر ما بیشتر می‌شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر این‌که ملت ایران هر چه دارند از کرامات و برکات اهل‌بیت(علیه السلام) به ویژه امام رضا(علیه السلام) است، خاطرنشان کرد: امام حسین(علیه السلام) و امام رضا(علیه السلام) دو سرمایه بزرگ ما هستند. به هر میزان برکت به ملت ما می‌رسد در سایه وجودی اهل‌بیت(علیه السلام) است؛ حتی وجود حضرت معصومه(سلام الله علیها) در شهر مقدس قم و تمام برکات مرتبط با ایشان به سبب وجود امام رضا(علیه السلام) در ایران اسلامی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران عظمت، شکوه، قدرت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون قدرشناسی ملت از امام رضا(علیه السلام) و حضرت معصومه(س) دانست و خاطرنشان کرد: امروز سراسر دنیا ناامن بوده و در حال سقوط و افول است؛ در حالی که لحظه به لحظه بر اقتدار، عزت، قدرت و عظمت ایران اسلامی افزوده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مسجد مقدس جمکران با اشاره به جنگ 50 روزه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و شکست خفت بار این رژیم گفت: رسانه‌ها و مطبوعات غرب، آمریکا و اسرائیل غاصب خود اعتراف کردند که در این جنگ سردمدارانشان شکست خورده و جمهوری اسلامی ایران پیروز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیا  می‌داند آن‌چه در فلسطین رخ داده و موشک‌هایی که آسمان گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را شکست، موشک‌های جمهوری اسلامی ایران بود؛ وقتی خودشان اعتراف می‌کنند چرا ما نگوییم.

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: در این دنیای آشفته و ناامن، امنیت، عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت و کرامت صاحب اصلی این نظام و انقلاب یعنی اهل‌بیت(علیه السلام) به ویژه امام زمان(عجل الله تعالی و فرجه الشریف) است؛ هر چه داریم متعلق به این بزرگواران است.

وی با تأکید بر حرکت جامعه به سمت فرهنگ اهل‌بیت(علیه السلام) بیان داشت: باید تلاش کنیم که حرکات، گفتار، رفتار و کردار ما مطابق رضای ائمه اطهار(علیه السلام) باشد؛ اخلاق و سبک زندگی جامعه باید ما مورد پسند امام رضا(علیه السلام) باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان اظهار داشت: عبادت ما سبب خشنودی و معصیت و تظاهر به فسق نیز سبب رنجش و ناراحتی اهل‌بیت(علیه السلام) می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران