اتحاد ملت‌های مسلمان مانع به‌نتیجه رسیدن تفرقه افکنی دشمنان ‌است‌


اتحاد ملت‌های مسلمان مانع به‌نتیجه رسیدن تفرقه افکنی دشمنان ‌است‌

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سقز اتحاد جهان اسلام را تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: مادامی که ملت‌های مسلمان با هم متحد باشند هیچ توطئه تفرقه افکنانه‌ای از سوی دشمنان اسلام به نتیجه نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ماموستا سید حسین حسینی ظهر امروز در یادواره 17 شهید کارمند شهرستان سقز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است.

وی به خدمات نظام مقدس اسلامی در شهرستان سقز اشاره کرد و گفت: امروز مردم در کنار دولت در راستای پیش برد اهداف نظام مقدس اسلامی تلاش می‌کنند و همین موضوع یاس و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را به‌دنبال داشته است.

امام جمعه موقت سقز به پیروزی اخیر مردم غزه در برابر متجاوزان صهیونیست اشاره و تصریح کرد: اراده مقاومت بار دیگر صهیونیست‌ها را به تسلیم وادار کرد و به جهان ثابت شد تنها راه نجات ملت‌های تحت ستم مقاومت است.

وی به عملکرد گروه‌های تروریستی در منطقه اشاره کرد و گفت: همه شاهد بودند که در زمان اوج گرفتن حملات صهیونیست‌‌ها به غزه فعالیت گروهک‌های تروریستی منطقه به اوج رسیده بود و هدف از این کار منحرف کردن ذهن جهانیان از جنایات غزه بود.

ماموستا حسینی افزود: کسانی که هزینه عملیات تروریست‌ها در منطقه را پرداخت کرده‌اند باید بدانند خشونت گروه‌های افراطی به زودی دامن آنها را هم خواهد گرفت.

وی اتحاد جهان اسلام را تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: مادامی که ملت‌های مسلمان با هم متحد باشند هیچ توطئه تفرقه افکنانه‌ای از سوی دشمنان اسلام به نتیجه نمی‌رسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon