پدر شهیدان ترکانی، از عزیزترین سرمایه‌هایش گذشت تا روح شهیدان پاسدار نظام باشد

پدر شهیدان ترکانی، از عزیزترین سرمایه‌هایش گذشت تا روح شهیدان پاسدار نظام باشد

خبرگزاری تسنیم: در بخشی از پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید به مناسبت درگذشت پدرشهیدان ترکانی صادر شده، آمده: این پدر خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت پدر گران‌قدر شهیدان والامقام اصغر، محمدرضا و علی‌اکبر اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر اصغری ترکانی

سلامٌ علیکم بما صبرتم

مرحوم «قاسم اصغری ترکانی» پدر شهیدان سرافراز، «علی اصغر، محمدرضا و علی اکبر» سبکبال پر گشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می­‌فرستم.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امت شهید پرور حزب اللّه و همدردی با  شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم. به یقین  روح بلند آن  مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد شد.(ان شاء اللّه)

سید محمد علی شهیدی

در هفته‌ای که گذشت، پیکر مطهر شهید اصغر اصغری ترکانی، یکی از فرزندان وی که بعد از 31 سال در عملیات تفحص کشف و شناسایی شد، به خانواده وی بازگرداندند که در امامزاده محمد(ع) کن به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران