علیرضا قربانی و کیوان ساکت مهمان نمایشگاه نقاشی شدند

علیرضا قربانی و کیوان ساکت مهمان نمایشگاه نقاشی شدند

خبرگزاری تسنیم: مراسم افتتاحیه نمایشگاه «پایان ناتمام یک زن» با حضور کسانی چون علیرضا قربانی، بهروز بقایی، کیوان ساکت، محسن شریفیان و میلاد عمرانلو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه نقاشی و پرفورمنس «نیوشا خطیب» با حضور شمار زیادی از اهالی هنر از جمله موسیقی و علاقه مندان، عصر روز جمعه هفتم شهریور ماه در گالری سبحان افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «پایان ناتمام یک زن» که در آنچهره‌هایی چون علیرضا قربانی، بهروز بقایی، کیوان ساکت، محسن شریفیان و میلاد عمرانلو حضور داشتند 9 تابلوی نقاشی از این هنرمند به روی دیوار رفت و در بخش دیگری از این نمایشگاه نیوشا خطیب به اجرای پرفورمنس پرداخت.

این پرفورمنس با همراهی بهرنگ معتمدی (نوازنده ویلنسل) و پیام قرنی (نوازندهٔ ساز‌های کوبه‌ای) اجرا شد و در آن نیوشا خطیب با نقابی بر روی صورت قصد نشان دادن زنی را داشت که تلاش می‌کند در یک مسیر مشخص گام بر دارد و از آن خارج نشود و در پایان هم با خواند این شعر اجرای خود را به پایان می‌رساند. «ما شکیبا بودیم و این است آن کلامی که ما را به تمامی وصف می‌تواند کرد...»

نمایشگاه «پایان نا‌تمام یک زن» که با همراهی شرکت هامین گستر برگزار شده تا 13 شهریور در گالری سبحان به نشانی کامرانیه جنوبی جنب شهرداری ناحیه هشت، خیابان منظریه، کوچه پیشتاز، بن‌بست بعثت، پلاک 4 ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از ساعت 17 الی 20 از این آثار بازدید کنند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران