قول دولت برای تامین اعتبار ۲۸بیمارستان/تحویل ۷بیمارستان در ۵ماه ابتدای امسال

قول دولت برای تامین اعتبار 28بیمارستان/تحویل 7بیمارستان در 5ماه ابتدای امسال

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از هدفگذاری برای افتتاح ۲۸ بیمارستان در سال ۹۳ خبر داد و گفت: دولت قول داده اعتبارات مورد نیاز برای افتتاح این بیمارستان‌ها را تامین کند.

محمدجعفر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد:‌ با توجه به این‌که از ابتدای سال چند استراتژی را تعریف کردیم که نمازهای جمعه و عید در مصلا برگزار می‌شود، یک کار بزرگ و عظیم با کار شبانه‌روزی و فشرده هر دو هدف مذکور محقق شد.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون نماز جمعه تهران در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، افزود: سیستم سرمایشی را به‌طور کامل برطرف کرده‌ایم ضمن آنکه نماز عید سعید فطر نیز با شکوه برگزار شد.

وی با اشاره به هدفگذاری‌های سازمان مجری ساختمانها وتأسیسات دولتی و عمومی در سال 93 گفت:‌ برای امسال 28 بیمارستان با 2460 تخت را برای افتتاح هدفگذاری کرده‌ایم که این میزان در نوع خود یک رکورد در وزارت راه و شهرسازی محسوب می‌شود.

علیزاده  با تاکید براین که تا کنون سابقه نداشته که در طول یکسال 28 بیمارستان را افتتاح کنیم، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 7 بیمارستان را تحویل داده‌ایم و پروژه‌ها به صورت مستمر پایش می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با بیان این‌که تاکنون 501 میلیارد تومان برای 28 بیمارستان هزینه شده است، تصریح کرد:‌همچنین افتتاح ندامتگاه بزرگ مرکزی تهران را هدفگذاری کرده‌ایم تا در نیمه دوم امسال تحویل می‌شود.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که برای تکمیل و بهره‌برداری از 21 بیمارستان باقیمانده در سال 93 چه میزان اعتبار نیاز است،‌ خاطرنشان کرد: اعتباری که امسال دیده‌ایم فرض ما بر این است که تخصیص 100 درصدی باشد، سخنگوی دولت هم اعلام کرده اعتبار پروژه‌‌های هدفگذاری شده برای سال 93 به‌طور کامل تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: سهم سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از 264 طرح اعلام شده امسال برای افتتاح 28 طرح است که قطعا آنها را به نتیجه می‌رسانیم چرا دولت قول تخصیص 100 درصدی اعتبارات را به ما داده است.

​انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه