افسانه: در صورت اعزام به اینچئون، مدال می‌گیرم

افسانه: در صورت اعزام به اینچئون، مدال می‌گیرم

خبرگزاری تسنیم: کاتاروی تیم ملی کاراته بانوان گفت: همان طور که پیش از این نیز به مسئولان گفته‌ام در صورت اعزام به بازی‌های آسیایی قول می‌دهم مدال‌آوری کنم.

تیم ملی کاراته بانوان کشورمان همچون تیم مردان برای حضور در بازی‌های آسیایی تنها 4 سهمیه دارد و در این میان مسئولان فدراسیون می‌توانند از این تعداد سهمیه در 2 بخش کومیته و کاتا استفاده کنند. طبق اعلام مسئولان تصمیم بر این است که هر 8 سهمیه به بخش کومیته اختصاص داده شود اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که در تیم بانوان با توجه به مدال‌آوری مهسا افسانه در 3 دوره اخیر رقابت‌های قهرمانی آسیا او می‌تواند شانس صددرصدی برای رسیدن به مدال در بازی‌های‌آسیایی محسوب شود.

ملی‌پوش کاتای بانوان کاراته در این مورد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهارداشت: چند سال‌ است تمام تلاشم را کرده‌ام که در میادین مختلف برای کاراته کشورم افتخار آفرینی کنم. در 3 دوره اخیر رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شدم به روی سکو بروم و در کنار این موضوع در مسابقات مختلفی همچون بازی‌های کشورهای اسلامی و یا باشگاه‌های آسیا و یا حتی در کاراته وان‌های مختلف برای کشورم افتخار کسب کردم. بازی‌های آسیایی برای من از اهمیت بالایی برخوردار است و مطمئن باشید اگر به این مسابقات اعزام شوم، دست خالی برنمی‌گردم.

او ادامه داد: تمرینات را به صورت انفرادی دنبال کردم و در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم. هر روز در 2 بخش تخصصی و بدنسازی تمرین می‌کنم و تا چندی دیگر نیز در مسابقات معتبر ترکیه به میدان می‌روم تا بیش از گذشته برای حضور در مسابقات جهانی آماده شوم اما با این حال واقعا برای حضور در اینچئون انگیزه دارم و مطمئن هستم می‌توانم در این مسابقات موفق باشم. واقعا حیف است که نتوانم در این رویداد مهم برای کاراته ایران تلاش نکنم زیرا مطمئنم می‌توانم به مدال برسم.

افسانه عنوان کرد: در ترکیه با توجه به آنالیزی که بر روی نفرات شرکت کننده در بخش کاتای انفرادی داشتم نفرات خوبی حضور خواهند داشت و این موضوع نیز به این دلیل است که رقابت‌های جهانی آلمان تا چندی دیگر برگزار می‌شود و تیم‌ها برای محک زدن جددی خودشان به ترکیه می‌آیند. امیدوارم در این مسابقات سخت نیز بهترین نتیجه را بگیرم و بتوانم با دست پر به تهران بازگردم.

دارنده 3 مدال رقابت‌های قهرمانی آسیا در خاتمه گفت: واقعا از مسئولان درخواست دارم این فرصت را به من بدهند و اجازه دهند تا شانس خودم را برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم امتحان کنم. من به مسئولان فدراسیون هم قول دادم که اگر به اینچئون بروم مدال می‌گیرم و امروز نیز از طریق این گفت‌وگو بازهم اعلام می‌کنم که به خودم مطمئن هستم و می‌دانمم که در بازی‌های آسیایی می‌توانم مدال بگیرم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon