سجادی:کفاشیان مختار است قرارداد کی‌روش را ثبت کند/مخالف این مربی نیستیم

سجادی:کفاشیان مختار است قرارداد کی‌روش را ثبت کند/مخالف این مربی نیستیم

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد این وزارتخانه موافق ثبت نهایی قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سیدنصرالله سجادی با بیان اینکه حوزه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی گستردگی فراوانی دارد، گفت: در ابتدای ورودم به مجموعه وزارت ورزش و جوانان در دولت فعلی تعدادی از فدراسیون‌ها اوضاع به سامانی نداشتند. با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم انتخابات 21 فدراسیون را برگزار کردیم و قصد داریم تا پایان سال جاری انتخابات 15 فدراسیون دیگر را نیز برگزار کنیم. همچنین تعداد زیادی از فدراسیون‌ها در گذشته مجامع عمومی‌شان برگزار نمی‌شد که از 26 آبان سال گذشته تا به امروز موفق شدیم مجامع 26 فدراسیون را برگزار کنیم و تا پایان سال هم مجامع 25 فدراسیون دیگر را تشکیل می‌دهیم.

وی در ادامه به نقش بازرسان و ناظران وزارت ورزش و جوانان اشاره و عنوان کرد: نقش بازرسان را دوباره پررنگ کردیم نه به این معنی که دنبال مچ‌گیری باشیم اما مسائل مالی و فنی فدراسیون‌ها را بازرسان با دقت بیشتری از این پس دنبال می‌کنند. حضور بازرسان در جلسات هیئت رئیسه فدراسیون‌ها الزامی است و منتظر گزارشات دقیق آنها هستیم. همچنین ناظرانی را انتخاب کرده‌ایم که اوضاع فرهنگی حاکم بر ورزش و فدراسیون‌ها را زیر نظر داشته باشند.

سجادی که با یک برنامه رادیویی گفت‌وگو می‌کرد، درباره انتخابات فدراسیون‌ها و حضور دوشغله‌ها و بازنشستگان در این عرصه اظهار داشت: آنچه را که قانون بیان کرده، اجرا خواهیم کرد. برای مجموعه وزارت ورزش و جوانان فرقی ندارد که چه کسی می‌خواهد رئیس فدراسیون شود ما فقط به دنبال این هستیم که براساس قانون افرادی برای ثبت‌نام بیایند که شرایط قانونی‌اش را دارند وگرنه هیچ فرد خاصی مدنظر ما برای فدراسیونی خاص نیست. در حال حاضر دو فدراسیون با سرپرست اداره می‌شوند که آنهم قانونی است و به مدت شش ماه این امر میسر است.

در ادامه این برنامه مجری به سؤال این روزهای ورزش و به ویژه فوتبال کشور پرداخت و از سجادی پرسید:‌ «آیا وزارت ورزش و جوانان با بستن قرارداد بین فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش مخالف است؟»،که وی در پاسخ گفت: وزارت ورزش و جوانان نه تنها مخالفتی با آمدن کالوس کی‌روش ندارد که موافق ثبت نهایی قرارداد فدراسیون فوتبال با این مربی پرتغالی است. متأسفانه رسانه‌ها استنباط شخصی‌شان از صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان در روزهای گذشته چیز دیگری بوده و فقط حاشیه‌های بی‌موردی را وارد اذهان عمومی کرده‌اند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: رئیس فدراسیون فوتبال مختار بوده و هست که قرارداد کی‌روش را ثبت و نهایی کنند. اتفاقاً مفاد این قرارداد کاملاً مورد قبول وزارت ورزش و جوانان است. ما به هیچ عنوان دخالتی در اینگونه مسائل نداریم. البته اگر فدراسیون از ما مشورت بخواهد در حد توان‌مان به این فدراسیون کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon