۱۷ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان اردبیل پرداخت شد


17 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان اردبیل پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل از پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند در ۵ ماهه‌ امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه ای با مسئولان کمیته امداد اردبیل در مورد اشتغالزایی برای مددجویان اردبیل اظهار کرد: بیش از  17 میلیارد و 222 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند در 5 ماهه‌ امسال پرداخت شد.

وی افزود: تسهیلات پرداختی به صورت کاملا قرض الحسنه در اختیار 175 نفر از خانواده های تحت پوشش و افراد بی بضاعت قرار گرفته است تا آنان بتوانند به استقلال اقتصادی دست یابند.

قدیمی با بیان اینکه در طول این مدت برای 87 خانواده‌ تحت پوشش، بالغ بر 4 میلیارد و 162 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی از محل اعتبارات امدادی پرداخت شده است، تصریح کرد: به 175 خانواده‌ی نیازمند نیز بالغ بر 12 میلیارد و 795 میلیون ریال وام خودکفایی و اشتغال از طریق بانک های عامل پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل با تشریح اینکه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر یکی از اهداف مهم کمیته‌ امداد محسوب می شود، بیان کرد: این نهاد مقدس با ایجاد زمینه های اشتغال پایدار برای مددجویان، درصدد است تا آنان را به توانمندی کامل رسانده و سبب خوداتکایی آنان شود.

وی اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای برای مددجویان از دیگر برنامه های کمیته‌ امداد در راستای توانمندسازی آنان است.

قدیمی افزود: پس از اعطای تسهیلات اشتغالزایی، بازدیدهای دوره ای از طرح های ایجاد شده توسط ناظران اشتغال کمیته‌ امداد صورت می پذیرد و توصیه های لازم برای بهره وری بیشتر به مجریان طرح های خودکفایی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon