از دست دادن ۷ امتیاز در ۳ بازی خیلی بد است/ اختلاف ۴ امتیازی با استقلال نگران کننده نیست

از دست دادن 7 امتیاز در 3 بازی خیلی بد است/ اختلاف 4 امتیازی با استقلال نگران کننده نیست

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: بابت اختلاف ۴ امتیازی با استقلال و از دست دادن صدرنشینی ناراحت و نگران نیستیم چرا که تازه ۶ هفته از لیگ گذشته است.

وریا غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عدم نتیجه‌گیری مطلوب سپاهان در 3 بازی اخیر گفت: واقعا از دست دادن 7 امتیاز در 3 بازی خیلی بد است اما دیگر نباید به این موضوع فکر کنیم. در این بازی‌ها چند مصدوم و محروم داشتیم و مقابل فولاد هم با بدشانسی و اشتباهات داوری برنده نشدیم. در واقع فقط بازی با نفت تهران بود که بازی خوبی انجام ندادیم.

او ادامه داد: باید ذوب آهن را می‌بردیم اما روی بی‌تجربگی بازیکنان گل تساوی را خوردیم. اگر همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشتیم شک نکنید که 3 امتیاز این بازی را می‌گرفتیم. در این هفته‌ها امتیازهای حساسی از دست دادیم و باید هر چه زودتر به فکر جبران باشیم.

غفوری در مورد اختلاف 4 امتیازی با استقلال و از دست دادن صدرنشینی اظهار داشت: بابت این اختلاف 4 امتیازی و از دست دادن صدرنشینی ناراحت و نگران نیستیم چرا که تازه 6 هفته از بازی‌ها گذشته است. چند سال پیش سپاهان با امیر قلعه‌نویی نتایج خوبی تا هفته هفتم نگرفته بود ولی در نهایت قهرمان ایران شد. در بازی‌های آینده امتیازهایی که از دست داده‌ایم را جبران خواهیم کرد.

هافبک سپاهان در خصوص بازگشت محرم نویدکیا به ترکیب این تیم خاطرنشان کرد: خدا را شکر که نویدکیا در دیدار با ذوب آهن بازی کرد و رفته رفته شرایط خوبی پیدا می‌کند. محرم برای سپاهان از لحاظ روحی و فنی یک وزنه است و امیدوارم تا پایان مسابقات دیگر او را از دست ندهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon