اورنگا: ایران در نیمه اول مشکلاتی را در دفاع برای ما به وجود آورد

اورنگا: ایران در نیمه اول مشکلاتی را در دفاع برای ما به وجود آورد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی بسکتبال اسپانیا گفت: ایران در نیمه اول مشکلاتی را در دفاع برای ما به وجود آورد که در نیمه دوم این مشکل را بر طرف کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان آنتونیو اورنگا بعد از پیروزی 90 بر 60 تیمش مقابل ایران در روز نخست جام جهانی 2014 گفت: به وضوح تیم برتر میدان بودیم. تمام تیم‌ها وارد جام جهانی شده‌اند تا نشان دهند در 4 سال گذشته چقدر رشد کرده‌اند. ما نیز به تمام آنها احترام می‌گذاریم و سعی می‌کنیم یک حریف جدی برای آنها باشیم.

وی ادامه داد: روند بازی آن طور که انتظار داشتیم پیش نرفت اما در طول بازی به تعادل خوبی رسیدیم و تأکید می‌کنم به وضوح تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا با اشاره به حضور سِرخه ایباکا و فیلیپه رِیِس روی نیمکت گفت: توزیع زمان بازی در بین بازیکنان با هم متفاوت است و من در این دیدار ترجیح دادم به بازیکنان اصلی تیم، بازی بیشتری بدهم.

اورنگا به بازی تیم ایران اشاره کرد و گفت: ایران در نیمه اول مشکلاتی را در دفاع برای ما به وجود آورد که در نیمه دوم این مشکل را بر طرف کردیم. به طور قطع در بازی بعدی دفاع بهتری خواهیم داشت و همین طور به پیشرفت ادامه می‌دهیم. در مورد حمله هم نمی‌توانم ایرادی بگیرم چون با 30 امتیاز اختلاف برنده شدیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در پایان گفت که در بازی مقابل مصر به احتمال زیاد از ایباکا و ریس به خاطر مصدومیت جزیی همسترینگ استفاده نخواهد کرد چون نمی‌خواهد در مورد سلامتی بازیکنانش ریسک کند.

ممی بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران نیز به عملکرد قابل قبول بازیکنانش مقابل اسپانیا اشاره کرد و اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چون از صد در صد توان خود در برابر تیمی که امید حضور در فینال است استفاده کردند. همه منتظر هستند فینال بین دو تیم اسپانیا و آمریکا را ببینند. ما قبل ازاین بازی به خوبی می‌دانستیم که با یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی داریم.

بچیروویچ ادامه داد: باید برای پیروزی در هر بازی به سختی تلاش کنیم و هیچ دیداری برای ما مهم‌تر از دیگری نیست. فشاری روی ما برای صعود به مرحله دوم نیست. اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های جهان است و ما باید از این بازی درس‌های زیادی بگیریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon