۱.۸ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد


1.8 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در۱۶۴ روز گذشته با متلاشی کردن ۵۲ باند تهیه وتوزیع مواد مخدر یک‌هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروزدر جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دشتی 211 کیلوگرم حشیش کشف کردند اظهار کرد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی با توقیف یک دستگاه خودرو سواری 211 کیلوگرم حشیش از یک متهم در خورموج کشف شد.

وی از افزایش 187 درصدی کشفیات در پنج ماه نخست امسال ماه خبرداد و گفت: در164 روز گذشته یک‌هزار و 800 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهرکشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 187 درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 53 باند تهیه ،توزیع و عرضه مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شده افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر در عملیات‌های ویژه باندهای تهیه ،توزیع و عرضه مواد مخدر را متلاشی کردند.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه مبارزه به مواد مخدر نیاز مند عزم ملی و مشارکت همگانی است تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر با تلاش همگانی نیازمند عزمی ملی است ، چرا که اگر تلاش مردم و مسئولان برای مقابله با این بلای خانمان‌سوز باشد‌، می‌توان اعتیاد را از جامعه ریشه‌کن کرد.

وی، فرهنگ سازی و ارتقا سطح اعتقادات دینی را از راه‌های مقابله با مواد مخدر در جامعه دانست و گفت: دست اندرکاران برنامه‌های فرهنگی باید با فراهم کردن محیط آموزشی در آگاه سازی جامعه از عواقب اعتیاد و مواد مخدر تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر محیط نامناسبی برای سوداگران مرگ دراستان بوشهر فراهم کرده خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهربا تلاش شبانه‌روز هر گونه فرصتی را از سوداگران مرگ گرفته است که کشفیات 5 ماهه امسال موید این ادعاست.

عباس‌زاده  با اشاره به  دستگیری متهم به قتل پس از سه سال فرار در استان بوشهر خاطر نشان کرد: متهم به قتل و شرارت که سه سال پیش با شلیک گلوله از سلاح گرم سبب مرگ فرد 50 ساله‌ای در شهرستان دشتی شده بود، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این متهم در سال 90 به سبب اختلاف ملکی با فردی، با شلیک گلوله او را مضروب و متواری می‌شود افزود: فرد زخمی به سبب شدت جراحت وارده پس از سه ماه تحمل درد جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: ماموران آگاهی پس از اطلاع از حضور متهم در منزل یکی از بستگانش در شهر وی را بدون هیچ گونه مقاومتی درهنگام استراحت دستگیر کردند.

وی بابیان اینکه برادر این متهم در جابه جایی و فراری دادن او نقش داشت  گفت: این فرد هم درشهر اهرم تنگستان دستگیر شد.

عباس زاده افزود: از متهم به قتل هنگام دستگیری یک قبضه سلاح کلاشینکف با چهار تیغه خشاب و 219 عدد فشنگ جنگی به دست آمد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon