حضور انتشارات انقلاب اسلامی با ۱۴۰ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب زنجان

حضور انتشارات انقلاب اسلامی با 140 عنوان اثر در نمایشگاه کتاب زنجان

خبرگزاری تسنیم: انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی با ۱۴۰ عنوان کتاب و لوح فشرده جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی با بیانات معظمٌ‌له در موضوعات مختلف عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان زنجان حضور یافت.
تمامی آثار و کتب مرتبط با رهبر معظّم انقلاب اسلامی در غرفه این نشر با تخفیف 10 الی30 درصدی برای عموم عرضه شده است.

این انتشارات بیش از 140 عنوان کتاب و لوح فشرده جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی با بیانات معظمٌ‌له را در دسترس شرکت‌کنندگان قرار داده است. همچنین کتاب‌های «جمعیت ارباب وفا» گزارشی از مراسم دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب در سال 90، «مروری بر مبانی، روش و قواعد تفسیری» رهبر معظّم انقلاب اسلامی در تفسیر سوره‌ توبه و در آخر «احکام روزه» مطابق با فتاوای مقام معظّم رهبری از جمله آثار جدید این نشر است که برای اولین‌بار در نمایشگاه استانی عرضه می شود.

هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان زنجان با حضور 375 ناشر کتاب استانی و کشوری و اولین نمایشگاه مطبوعات این استان در 290 غرفه از ساعت 16 الی 22 از روز ششم الی دوازدهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی(کاسپین زنجان) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران