رئیس هیئت نجات غریق اردبیل انتخاب شد


رئیس هیئت نجات غریق اردبیل انتخاب شد

خبرگزاری تسنیم: با تشکیل مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان اردبیل صابر تعلیمی با کسب ۱۶ رای به مدت ۴ سال ریاست این هئیت را به عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این مجمع انتخاباتی که صبح امروز در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: اهمیت ناجیان غریق در آن جاست که بالاتر از رسالت یک ورزشکار وظیفه انسانی و اسلامی حیات بخشیدم به زندگی افراد غرق شده را دارند که این کار شاید از مدال قهرمانی جهانی و المپیک بالاتر باشد.

ایوب بهتاج گفت: امری که یک ناجی در نجات افراد انجام می دهد زنده کردن انسان ها و حیات دوباره بخشیدم به آن هاست که از جایگاه برتری برخوردار بوده و باید ناجیان به این امر مقدس خود افتخار کنند.

وی از هیئت نجات غریق خواست تا با تداوم آموزش ها برای گروه های مختلف سنی به ویژه گروه پایه زمینه حضور فعال ناجیان را در استخرها و مجموعه های آبی فراهم کنند تا با وسواس خاصی که به امر نجاتگری و آموزش های نوین در این زمینه می دهند امیدواریم که این رشته بیشتر از این توسعه پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با یادآوری این که در قالب اطلاعیه ها و هشدارها می توان افراد مختلف جامعه را از در معرض آسیب قرار گرفتن و غرق شدن ها نجات داده و آن ها را به امر آموزش شنای مناسب ترغیب و تشویق کنیم در کنار آن باید امر آموزش و استمرار آن مورد توجه قرار گیرد تا ناجیان غریق بتوانند رسالت اصلی انسانی و اسلامی خود را انجام دهند.

بهتاج گفت: یک ناجی باید به مانند آتشنشان همواره آماده و حاضر باشد تا در بروز حوادث و خطرات بتواند در امر امداد رسانی به حادثه دیدگان یاری گر اصلی و کمک حال واقعی باشد.

در این جلسه تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق استان اردبیل، صابر تعلیمی که با کسب 16 رای به عنوان رئیس این هئیت انتخاب شد در سخنانی اظهار کرد: در حال حاضر 127 مرد و 157 نفر زن به عنوان ناجی با این هیئت همکاری دارند.

تعلیمی افزود: ما روزی آموزش و راه اندازی مدارس نجات غریق فعالیتمان را در 4 سال آینده متمرکز می کنیم و با توجه به فضاهای آبی استان نظیر استخرها و آبدرمانی ها سعی داریم تا با حضور در این مکان ها به نجات افراد حادثه دیده احتمالی بشتابیم.

وی تمرکز بر آورش رده های سنی پایه را ضروری خواند و گفت: تقویت مدارس نجات غریق در تمام شهرستان ها و اعزام مربی و مدرس آموزش دیده در این زمینه از رویکردهای جدی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon