هند هم به میزبانان جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اضافه شد

هند هم به میزبانان جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اضافه شد

خبرگزاری تسنیم: کشور هند هم به میزبانان همزمان سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در کنار کشور روسیه و سوریه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بخش چشم انداز سینمای مقاومت امسال همزمان با برگزاری جشنواره قرار است در چند کشور آسیایی و اروپایی برگزار شود و تاکنون برگزاری آن در روسیه و هند قطعی شده است.

این بخش جشنواره با هدف معرفی و شناسایی هنر و سینمای مقاومت و پایداری جهان اسلام و نشان دادن افق نیازها و ضرورت ها از دو دوره گذشته پیش بینی شده که با روند موفق دوره های پیشین قرار است در دوره سیزدهم هم این بخش در قالب هفته های فیلم مقاومت در دیگر کشور برگزار گردد.

برگزاری بخش چشم انداز جشنواره مقاومت در خارج از کشور با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موسسه رسانه های تصویری برگزار می شود.

در دوره های پیشین بخش چشم انداز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در کشورهای افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، لبنان، فلسطین، فنلاند، کنیا، هند، عراق، سوریه، و ... برگزار گردیده است.

شایان ذکر است سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می شود.

اطلاعات تکمیلی در سایت جشنواره بین المللی فیلم مقاومت moqavematfilmfest.ir موجود است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران