۷ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم سقز اعزام شد


7 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم سقز اعزام شد

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سقز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۷ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم شهرستان سقز اعزام شدند.

افشین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز با اشارهب ه فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان سقز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 7 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم شهرستان سقز اعزام شدند.

وی گفت: از 3 سال گذشته تا کنون چندین گروه جهادی از دانشگاه‌‏های سقز به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده و خدماتی فراوانی به ساکنان این مناطق ارائه کرده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سقز  اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم این شهرستان را تا اواخر شهریور ماه اعلام و تصریح کرد: این گروه‌ها در حوزه‌های مختلف به یاری محرومان می‌شتابند.

وی با اشاره به اعزام دو گروه جهادی خواهر و برادر به مناطق محروم این شهرستان گفت: این دانشجویان امروز به مناطق محروم اعزام شدند که گروه برادران در روستاهای محروم بهرام، شیپانه‌جو و بسطام و گروه خواهران هم در روستاهای حسن سالاران و قشلاق پل به انجام فعالیت‌‏های جهادی مشغول می‌شوند.

احمدی با اشاره به اعزام هفت گروه جهادی 22 نفره دانشجویی از دانشگاه‌‏های این شهرستان، گفت: این دانشجویان از دانشگاه‌های خود شهرستان سقز هستند، که به روستاهای شهرستان اعزام شدند.

وی خدمات رسانی بی منت به روستائیان کم برخوردار شهرستان سقز از سوی این جهادگران دانشجو را از اهداف فعالیت گروه های دانشجویی عنوان کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon