طارمی: هر گلی که بزنم به نوروزی تقدیم می‌کنم/ ماهینی نبود به مشکل می‌خوردم

طارمی: هر گلی که بزنم به نوروزی تقدیم می‌کنم/ ماهینی نبود به مشکل می‌خوردم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این به بعد هر گلی که به ثمر برسانم تا زمانی که رضا نوروزی برگردد به او تقدیم خواهم کرد.

مهدی طارمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل صبای قم اظهار داشت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بودیم و خدا را شکر که توانستیم مزد بازی خوب و زحمات‌مان را بگیریم.

وی در خصوص پست جدیدش در این دیدار خاطرنشان کرد: ما با شیوه 1-3-2-4 بازی می‌کردیم و به همین خاطر من در پست مهاجم چپ بازی می‌کردم. با اینکه اولین بار بود در این پست بازی می‌کردم اما فکر می‌کنم عملکردم خوب بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گلی که به صبا زد، گفت: در بازی‌های گذشته هم آقای دایی از ما می‌خواست، شوتزنی کنیم. در این بازی هم من و عباس‌زاده چند شوت به سمت دروازه زدیم که خدا را شکر یکی از این شوت‌ها به گل تبدیل شد.

طارمی در پاسخ به این سؤال که آیا در پرسولیس جا افتاده است، عنوان کرد: خوشبختانه کاملاً در تیم جا افتاده‌ام. بعد از اینکه به ذوب‌آهن گل زدم استرسم کمتر شد و الان هم شرایط خیلی خوبی دارم.

وی در مورد اینکه چرا در نیمه دوم در چند صحنه مقابل مدافعان صبا از نظر بدنی کم آورد، اظهار داشت: چون در پست جدید بازی می‌کردم دوندگی زیادی داشتم و در نیمه دوم بدنم اُفت کرد و خسته شدم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه چرا پس از بازی با صبا پیراهن شماره 10 رضا نوروزی را به تن کرده است، گفت: می‌خواستم هنگام شادی گل این کار را انجام دهم که پیراهن روی نیمکت نبود. باید بگویم از این به بعد هر گلی که به ثمر برسانم تا زمانی که رضا نوروزی برگردد به او تقدیم می‌کنم.

طارمی ضمن بیان این جمله که «انشاءالله برای پرسپولیس بیشتر گل بزنم تا در دل هواداران جا بگیرم» درباره بازی روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی خاطرنشان کرد: دیدار سختی با تراکتورسازی داریم اما می‌خواهیم برنده شویم تا کم‌کم به بالای جدول برسیم. اگر تراکتورسازی را شکست بدهیم غیر از بازی با سپاهان و استقلال دیدار سخت دیگری نداریم.

وی در پایان گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به این مسئله که ماهینی گفته «مراقب طارمی هستم» گفت: ماهینی مثل برادر بزرگتر پشت من است و هرچه مشکل داشته باشم با او درمیان می‌گذارم. اگر ماهینی در پرسپولیس نبود به مشکل می‌خوردم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon