سامانه هوشمند فدراسیون اسکیت کشور راه‌اندازی شد


سامانه هوشمند فدراسیون اسکیت کشور راه‌اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون اسکیت گفت: سامانه هوشمند وب فیس فدراسیون اسکیت کشور طراحی و راه اندازی شده تا ما بتوانیم اطلاعات ورزشکاران، داوران، مربیان و علاقه مندان به این رشته را جمع آوری کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فریبا محمدیان پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت اردبیل اظهار کرد: ما آمار دقیقی از ورزشکاران سازمان یاقته و فعالیت مربیان و داوران نداریم ولی سعمیان بر این است تا بر اساس این سامانه ثبت دقیق اطلاعات انجام شده و برای اعضا کارت عضویت صادر شود.

وی گفت: بدون ثبت اطلاعات در این سامانه فعالیت ورزشکارن، مربیان و داوران و حضورشان در مسابقات ملی و بین المللی غیر ممکن است و ما تمام برنامه ریزی های خود را بر اساس اطلاعات این سامانه انجام می دهیم.

محمدیان افزود: در این سامانه بخشی نیز به عنوان هواداران و داوطلبان تعریف شده که علاقه مندان می توانند با مراجعه به آن جا ثبت نام کرده و کارت هواداری دریافت کنند.

رئیس فدراسیون اسکیت از برگزاری لیگ های استانی و حتی شهرستانی بعد از جمع آوری اطلاعات این سامانه خبرداد و افزود: به مناسبت هفته دولت، فدراسیون اسکیت جدیدترین سنسورهای خود را که در کشور به تولید انبوه رسیده با قیمت پایین تر از 6 میلیون تومان از کمپانی آلمانی و چینی از طریق فروشگاه در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

وی بیان کرد: این سنسورها می تواند در مسابقات مختلف به کار گرفته شود تا به مانند کرنومتر زمان دقیق انجام فعالیت های ورزشکارن و رقابت نفس گیر آن ها را انجام دهد.

محمدیان افزود: ما در مسابقات لیگ اخیراً این سنسورها را به کار گرفتیم تا به صورت آنلاین ثبت اطلاعات ورزشکاران و افرادی که در مسابقات بودند انجام شود تا خطای انسانی در این زمینه به حداقل برسد.

رئیس فدراسیون اسکیت تصریح کرد: در کنار این امر ما تجهیزات مدرن و جدیدی را در اختیار استان ها قرار می دهیم که امیدواریم راه اندازی پیست اسکیتع اردبیل که از پیست ها مدرن کشور است این فضا را فراهم آورد تا اردبیل میزبان مسابقات ملی و حتی بین المللی باشد.

وی توسعه و رشد رشته ورزشی اسکیت را در اردبیل بی نظیر توصیف کرد و گفت: هم در بعد همگانی هم در قهرمانی توسعه این رشته در سال های اخیر با کمک نادر بیننده، رئیس هیئت سابق با شتاب انجام شده و ما از خانم فیضی انتظار داریم تا این روند رو به رشد را ادامه بدهد

محمدیان گفت: رشته ورزشی اسکیت امروز به یک رشته پر طرفدار تبدیل شده که می تواند در آموزش و پرورش و حتی گروه های سنی پایه از سوی خانواده ها مورد دقت نظر باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon