دولت وابسته به گروه خاصی نیست/ اقلیت‌های دینی در صورت لزوم مدافع نظام خواهند بود


دولت وابسته به گروه خاصی نیست/ اقلیت‌های دینی در صورت لزوم مدافع نظام خواهند بود

خبرگزاری تسنیم: دستیار ویژه رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دولت باید در ارائه خدمت عدالت را رعایت کند، گفت: ملت ایران از اقوام مختلف کرد، لر، فارس، ترکمن، مازندرانی و بلوچ تشکیل شده که در صورت نیاز در میدان حاضر شده از نظام دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی یونسی در حاشیه شورای اداری استان همدان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که دولت برای همبستگی ملی در کشور  چه برنامه‌هایی در دستور کار دارد، اظهار کرد: برنامه دولت همان چیزی است که رئیس جمهور در سخنرانی خود در جشنواره شهید رجایی بیان کردند، این دولت برای همه مردم بوده و مربوط به گروه خاصی نیست.

وی با اشاره به اینکه دولت باید در ارائه خدمت عدالت را رعایت کند، افزود: ملت ایران از اقوام مختلف کرد، لر، فارس، ترکمن، مازندرانی و بلوچ تشکیل شده که در صورت نیاز در میدان حاضر شده و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده‌اند.

دستیار ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه کشور برای گروه و افراد خاصی نیست، تصریح کرد: غیرمسلمانان و اقلیت‌های دینی نیز در تشکیل ملت ایران نقش داشته و در انتخاب دولت سهم دارند، دولت خود را خادم آنها می‌داند.

 وی در پاسخ به این سؤال که برنامه دولت برای جلوگیری از نفوذ وهابیت در اقلیت‌های دینی چیست، گفت: مشارکت اهل سنت و اقلیت‌ها در همه ارکان دولت بهترین راه برای شکست وهابیت، سلفی‌ها و داعش است.

یونسی افزود: وهابیت، سلفی‌ها، داعش و صهونیست‌ها با تبلیغات منفی تلاش می‌کنند تا این‌گونه نشان دهند که جمهوری اسلامی با اقلیت‌ها موافق نیست و متأسفانه عده‌ای نیز عملاً همین حرف را می‌زنند.

وی تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه دنبال این بوده تا اقلیت‌های قومی، دینی و مذهبی در مدیریت کشور حضور داشته از مواهب و خدمات کشور بهره‌مند شوند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال که برخی اصولگرایان معتقدند افزایش مطالبات اقلیت‌ها می‌تواند زمینه را برای ورود ضربه به امنیت کشور فراهم کند، اظهار کرد: اصولگرایان چنین حرفی نمی‌زنند و عاقل‌تر از اینها هستند که این صحبت‌ها را بگویند.

وی درباره سفر خود به استان همدان نیز گفت: این سفر برای جشن هفته دولت بوده تا خدمات دولت تدبیر و امید در استان را از زبان دولت‌مردان بشنویم، دولت‌مردان در استان همدان براساس سبک و شعار دولت یعنی تدبیر و امید فعالیت می‌کنند.

یونسی تأکید کرد: مدیران استان همدان در راستای ایجاد امید و وحدت خدمت می‌کنند و خوشبختانه تدبیر را در امور به کار می‌گیرند، امیدی که در استان ایجاد شده نمونه بسیار خوبی از موفقیت دولت است.

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon