کشورهای غربی دچار خودکشی سیاسی شده‌اند


کشورهای غربی دچار خودکشی سیاسی شده‌اند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه کشورهای غربی دچار نوعی بی مبالاتی و بی فکری محض در جهان شدند، افزود: این کشورها به خودکشی سیاسی مبتلا شده و بازنده اصلی جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی نظیر فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، حجت الاسلام علی محمدی امروز در مراسم سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله صالحی مازندرانی در مسجد جامع شیرگاه، اظهار کرد: تکریم از علما و مراجع در واقع تکریم از خداوند، قرآن و اهل بیت است.

وی افزود: باید در برهه کنونی قدر امام خمینی (ره)، مام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی را بدانیم و الگوی ولایت پذیری شیعیان شویم.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه متاسفانه درگیری ها و کشتار بی رحمانه استکبار در کشورهای جهان به جهت اعتقادی به ارزش های الهی است، تصریح کرد: کسانی که آتش اختلاف در دامن شیعه و سنی می اندازند باید از ممالک اسلامی دور شوند.

محمدی با بیان اینکه مقاومت درس واقعی و جدانشدنی ملت های آزادی خواه منطقه است، افزود: با تکیه بر این منش و استواری، رژیم غاصب صهیونیستی به زودی از غزه و خاورمیانه محو می شود.

وی با تاکید بر بزرگداشت مقام علما و مراجع دینی در جامعه، تصریح کرد: درس آموزی از سیره و منش عالمان دینی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه باشد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه کشورهای غربی دچار نوعی بی مبالاتی و بی فکری محض در جهان شدند، افزود: این کشورها به خودکشی سیاسی مبتلا شده و بازنده اصلی جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی نظیر فلسطین هستند.

محمدی همچنین با اشاره به وجود امامزادگان متعدد در استان، گفت: همایش بزرگداشت امامزادگان مازندران در یکی از بقاع متبرکه شاخص شهرستان های دارای ادارات اوقاف برگزار می شود.

وی، ارتقا معرفت مردم نسبت به شان و منزلت امامزادگان را از اهداف برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان اعلام و تصریح کرد: آشنایی  با سیره امامزادگان در جوار بارگاه ملکوتی آن‌ها از دیگر اهداف این همایش‌ ها است.

وی با بیان اینکه بقاع شاخص مازندران میزبان همایش تکریم و نکوداشت امامزادگان است، افزود: این همایش‌ها در دهه کرامت و با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و ائمه جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon