برق پایدار در اختیار واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی اردبیل گیرد


برق پایدار در اختیار واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی اردبیل گیرد

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: از آن جایی که پایداری برق در واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی نیاز اصلی است و باید برق پایدار در اختیار واحدهای تولیدی، کارخانه ها و شهرک های صنعتی استان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین شهر، مجید خدابخش ظهر امروز در همایش تولیدکنندگان و سرمایه گذاران مشگین شهر اظهار کرد: نباید هیچ گونه قطعی برق در واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی ایجاد شود چرا که خسارات جبران ناپذیری به واحدهای تولیدی وارد می کند.

وی گفت: شرکت برق باید در این زمینه تدابیر و برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد و دولت نیز از این برنامه های حمایت می کند.

رئیس شورای اداری استان با اشاره به قطعی برق و خسارات وارد شده به کارخانه ها و واحدهای تولیدی گفت: شرکت برق هر چه زودتر خسارات وارده را بررسی و به زودی این خسارت را تأمین می کند.

خدابخش بیان کرد: شرکت برق باید برق پایدار در واحدهای تولیدی ایجاد کند و قطعی هایی که به هر دلیلی ایجاد می شود باید چند روز قبل به واحدها و شرهک های صنعتی اطلاع داده شود تا از خسارات وارد شده پیشگیری شود.

وی افزود: برق اولویت اصلی واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی است و شرکت برق باید در این زمینه حساسیت لازم را داشته باشد.

نماینده مردم مشگین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: افزایش تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش از طریق صندوق توسعه ملی در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

اسدی افزود: با اجرایی شدن این طرح مشکل واحدهای تولیدی حل می شود و واحدهای تولیدی رونق می گیرد.

وی بزرگترین مشکل واحدهای تولیدی را ساختار اداری نامناسب دانست و گفت: برخی قوانین اداری نابجا باعث رکود واحدهای تولیدی و مانعی بزرگ برای تولید شده اند که هرچه زودتر باید در این زمینه تدابیر ویژه اتخاذ شود.

نماینده مردم مشگین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح های مربوط به بخش کشاورزی باید بررسی و اجرای سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این زمینه عملیاتی شود.

اسدی مشکل قطعی برق را مهمترین مشکل واحدهای تولیدی مشگین شهر عنوان کرد و افزود: شرکت برق باید در این زمینه حساسیت ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon