۲۷۱۷ تن گندم از کشاورزان شهرستان سروآباد خریداری شد


2717 تن گندم از کشاورزان شهرستان سروآباد خریداری شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سروآباد گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون ۲۷۱۷ تن گندم به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال از کشاورزان سروآبادی خریداری شده است.

ناصح دولتیاری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در سروآباد، با اشاره به اینکه کار برداشت گندم از سطح مزارع شهرستان سروآباد از پانزدهم تیرماه  آغاز شده ، اظهار کرد: امسال کار خرید گندم از کشاورزان سروآبادی توسط سازمان تعاونی روستایی با همکاری کارخانه آرد این شهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: از زمان برداشت گندم امسال تاکنون، 2717 تن گندم به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال از کشاورزان سروآبادی خریداری شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سروآباد تصریح کرد: از این میزان گندم خریداری شده 200 تن آن توسط سازمان تعاونی روستایی و مابقی آن توسط کارخانه آرد سروآباد از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان سروآباد، دو سیلوی نگهداری گندم هر کدام به ظرفیت 4 هزار تن وجود دارد، گفت: مرکز خرید شهرستان سروآباد آمادگی دارد گندم های مازاد سایر شهرستان‌ها را نیز ذخیره سازی کند.

دولتیاری به میزان قیمت گندم خریداری شده اشاره کرد و افزود: امسال قیمت خرید گندم از کشاورزان مبلغ 10 هزار و 200 ریال بوده است.

وی با اشاره به وضعیت امسال برداشت گندم نسبت به سال گذشته در این شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی امسال، برداشت گندم از مزارع این شهرستان در مقایسه با سال قبل بسیار چشم‌گیر بوده است.

مدیر صنعت و معدن سروآباد با بیان اینکه طلب کشاورزان تا 15 مرداد ماه، پرداخت شده است، افزود: ظرف چند روز آینده کلیه معوقه کشاورزان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon