نخستین بازی شهرداری اردبیل خارج از خانه انجام می‌شود


نخستین بازی شهرداری اردبیل خارج از خانه انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: نخستین بازی ما با یزد لوله در شهر یزد است و تلاشمان را انجام می دهیم تا در بازی های خارج از خانه امتیازی از دست ندهیم.

مهدی دینورزاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: ما درحالی که یک ماه به آغاز مسابقات لیگ یک کشور باقی مانده همچنان اردویمان را در نیر ادامه می دهیم و سعی داریم تا با همراهی بازیکنان جوان و با آتیه بتوانیم با تمام توان در مسابقات لیگ یک حاضر شویم تا با انجام بازی های قدرتمندانه از همان نخستین بازی های لیگ بتوانیم شرایط مطلوبی را برای صعود فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به سقوط تیم های مختلف از لیگ یک به رده های پایین تر و کم شدن تعداد تیم های حاضر در لیگ دسته یک کشور که قرار است سال آینده بازی ها در یک گروه انجام شود انجام بازی ها و رقابت ها بسیار سخت تر می شود که البته در این بین می توان زمینه و ماندگاری تیم را در لیگ یک برای شهرداری اردبیل فراهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل روند آماده سازی تیم را در یک ماه گذشته بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این که نخستین بازی ما با یزد لوله در شهر یزد است تلاشمان را انجام می دهیم تا در بازی های خارج از خانه امتیازی از دست ندهیم و با حداکثر امتیاز بتوانیم به اندوخته هایمان در ادامه مسابقات بیفزاییم.

دینورزاده هرگونه دخالت در کار کادر فنی را شایسته ندانست و افزود: بنده با سابقه ای که در لیگ یک و برتر دارم نه اجازه می دهم در اطراف تیمی که بر عهده گرفته ام دلال بازی به راه افتد و نه عده ای بخواهند در کار سرمربی و کادر فنی دخالت کنند بلکه تلاش و کوشش بر این است تا تیم مورد حمایت جدی قرار گیرد تا در یک فضای آرام روند آماده سازی و رو به جلوی تیم بیش از گذشته نمایان شود.

وی ثمره و نتیجه در فوتبال را حاصل کار بلندمدت و در یک پروسه زمانی چندین ساله برشمرد و بیان کرد: سقوط و صعود تیم ها به لیگ های برتر و پایین تر امر طبیعی است اما مهم این است که یک تیم با غیرت و همیت بازیکنان و کادر فنی بتواند بازی هایی را انجام دهد که نتیجه و ثمره آن مشهود بوده و روند رو به جلو را در یک فرایند همواره متکی به اندیشه ها و آرمان های بلند در رسیدن به موفقیت های بهتر و بیشتر را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon