طرح سواد آموزی به افراد زیر۵۰ سال در اردبیل اجرا می‌شود


طرح سواد آموزی به افراد زیر50 سال در اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بحث سواد در جامعه امروزی به یک معضل تبدیل شده است و با همکاری تمامی ارکان مدیریت در سطوح مختلف آموزش و پرورش طرح با سواد نمودن افراد زیر۵۰ سال در اردبیل اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صابر سپهری بعد از ظهر امروز در جمع رؤسای ادارات سواد آموزی شهرستان های استان در اردبیل اظهار کرد: فعالیت های سوادآموزی در استان شروع شده و به حول و قوه الهی رو به صعود است و آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ریشه کنی بیسوادی نیست باید از ظرفیت فرمانداری ها، بخشداری ها و دهداری ها در زمینه سواد آموزی استفاده کرد.

وی با بیان این که امروز دست یافتن به تعدادی از افراد بی سواد که در رأس هرم قرار گرفته اند مشکل است، گفت: زمانی اهمیت سواد بالا می رود که خانواده درک کند که فرزندی که در این خانواده است و با سواد می شود در حقیقت سرنوشت او و جامعه تغییر می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت سواد آموزی افزود: اساساً پایه های جامعه بر سواد استوار است و انسان باسواد در دلش نور امید دارد، درک و فهمش در جامعه بیشتر است.

سپهری با بیان ای نکه امروزه سواد مفهوم جدیدی به خود گرفته است، گفت: امروزه کسی را با سواد می دانند که بتواند به زبان انگلیسی صحبت کند و با کامپیوتر آشنایی داشته باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon